ZOEKRESULTATEN
26 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2022
Titelbeschrijving
Lessen van een preektijger
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
24-26
Tijdschrift
Onze taal
Volume
91
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2015
Titelbeschrijving
Dienstverlening voor iedereen: communicatie met anderstalige moeders in de zorgsector
Trefwoord(en)
Pagina(s)
42-45
Tijdschrift
Over taal
Volume
54
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Spreektaal: gesprekken voeren in 5 talen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
136
Plaats van uitgave
Antwerpen
Uitgeverij
De Boeck
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
De taalgebruiker
Taal en taalwetenschap
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26-47
Plaats van uitgave
Oxford
Uitgeverij
Blackwell
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Pragmatiek
Kindertaalverwerving: een handboek voor het Nederlands
Trefwoord(en)
Pagina(s)
287-325
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Nijhoff
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Communiceren : over taal en taalgebruik
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
231
Plaats van uitgave
Den Haag
Uitgeverij
Sdu Uitgevers ; [Antwerpen] : Standaard
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Linguïstische vaardigheden : inleiding,
Bij de les
Trefwoord(en)
Pagina(s)
139-140
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Nederlands Centrum Buitenlanders
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Afasie in functioneel communicatief perspectief : achtergronden en een analyse van meetinstrumenten : een overzicht met uitzicht
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
248-263
Tijdschrift
Logopaedie en phoniatrie
Volume
68
Nummer
10
ISBN-nummer
0166-252X
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Het meten van communicatieve competentie : grammaticale, pragmatische en sociale vaardigheden van autochtone en allochtone leerlingen in de bovenbouw van het basisonderwijs
Artikelen van de tweede sociolinguistische conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
623-636
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Een kritiek op de functioneel-notionele benadering met verwijzing naar de leergang Code Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
42-46
Tijdschrift
Neerlandica extra muros
Volume
33
Nummer
2
ISBN-nummer
nan