ZOEKRESULTATEN

211 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Mogelijke bijdrage van de dichotische luistertest bij het onderzoek van dyslexie Leerproces en taalverwerving bij kinderen
Pagina(s) 85-112
Plaats van uitgave Leuven; Amersfoort
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1984
Titelbeschrijving Dyslectische kinderen en boeken Niet dom, maar woordblind: meningen van deskundigen: ervaringen van ouders en kinderen
Pagina(s) 167-179
Plaats van uitgave Baarn
Uitgeverij In den Toren/Anthos-boek

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Dyslexie : ernstige lees- en spellingproblemen : een overzicht van theorie en praktijk [Leerproblemen op school
Pagina(s) X, 197
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Dyslexie, ook maar een woord: lees- en schrijfproblemen vanuit de alfabetiseringspraktijk bekeken
Pagina(s) 155
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Pendoor

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Zijdelings: neuropsychologische methoden ter behandeling van dyslexieën
Auteur(s)
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeBoek
Jaar 1952
Titelbeschrijving Leeszwakke kinderen : inleiding tot de problemen der lees- en schrijfmoeilijkheden
Pagina(s) 63
Plaats van uitgave Purmerend
Uitgeverij Muusses

PublicatietypeBoek
Jaar 1951
Titelbeschrijving Beelddenken en woordblindheid
Auteur(s)
Pagina(s) 182
Plaats van uitgave Rotterdam ; Arnhem
Uitgeverij W.L. & J. Brusse ; Van Loghum Slaterus

PublicatietypeBoek
Jaar 1970
Titelbeschrijving Specific reading disability: advances in theory and method Modern approaches to the diagnosis and instruction of multi-handicapped children
Pagina(s) xii, 166
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Rotterdam University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Behandeling van ernstige leesproblemen : een vergelijkend onderzoek naar de effectiviteit van zelfinstructie en training in decoderen en contextgebruik Proefschrift Nijmegen
Pagina(s) X, 261
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Orthopedagogiek