ZOEKRESULTATEN

11 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Aanvankelijk leren spellen : een voorspelling van goede antwoorden
Pagina(s) 337-347
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 5-6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Visueel dictee : een effectieve spellingtraining voor woorden met ambigue foneem-grafeem-relaties
Pagina(s) 442-451, 459
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 39
Nummer 10
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving From graphemes to syllables: the development of phonological decoding skills in poor and normal readers
Auteur(s)
Pagina(s) VIII, 174
Plaats van uitgave S.l .: s. n.
Uitgeverij Wageningen: Ponsen & Looijen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Gebruik van visuele, fonologische en orthografische informatie bij zwakke lezers
Pagina(s) 192-206
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 17
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Ontwikkeling van beginnende lees- en spellingvaardigheid
Pagina(s) 259-279
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 19
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Welke moeilijkheden voor het leren lezen spruiten voort uit het alfabetisch karakter van onze taal?
Auteur(s)
Pagina(s) 234-242
Tijdschrift Pedagogisch tijdschrift
Volume 11
Nummer 4
ISBN-nummer 0169-2127

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Ontwikkeling van verbale efficiëntie in het Nederlands als eerste en tweede taal Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 100-106
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving De moeilijkheidsgraad van spelwoorden bij beginnende spellers
Pagina(s) 243-251
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 63
Nummer 6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Leesproblematiek bij zeer moeilijk lerende kinderen
Auteur(s)
Pagina(s) 253-260
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 25
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1984
Titelbeschrijving Van spelling naar klank: modellen voor het hardop lezen van woorden Het leesproces
Pagina(s) 79-91
Plaats van uitgave "Lisse"
Uitgeverij Swets & Zeitlinger