ZOEKRESULTATEN
16 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Fonemische segmentatietraining : visuele ondersteuning : een trainingsexperiment bij kinderen met lees- en spellingproblemen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
106-112
Tijdschrift
Logopaedie en phoniatrie
Volume
65
Nummer
4
ISBN-nummer
0166-252X
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Segmenteerstrategieën van kinderen met spraak- en/of taalproblemen : een voorstudie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
326-339, 348
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
33
Nummer
7-8
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
The phonological skills of blending and segmentation : effects of training types
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
137
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Spelling en het gesproken woord : spreken, lezen en schrijven, een wederzijdse beïnvloeding
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
357-362
Tijdschrift
Logopaedie en phoniatrie
Volume
64
Nummer
12
ISBN-nummer
0166-252X
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Metalinguistic awareness and learning to read
Acquisition of reading in Dutch
Studies on language acquisition
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
29-42
Nummer
9
Plaats van uitgave
Dordrecht [etc.]
Uitgeverij
Foris
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De relatie tussen mondelinge taalvaardigheid en lees- en schrijfproblemen : voorbeelden en kanttekeningen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
278-284
Tijdschrift
Logopaedie en phoniatrie
Volume
57
Nummer
10
ISBN-nummer
0166-252X
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Spellingsproblemen en fonemische analyse
Spellingsmoeilijkheden
Trefwoord(en)
Pagina(s)
35-52
Plaats van uitgave
Leuven
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Problematische fonemische analyse
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
107-112
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Foutenclassificatie bij beginnende spellers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
131-138
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
5
Nummer
2
ISBN-nummer
0166-4379
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Fonemische segmentatie (v/h auditieve analyse)
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
218-234
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat