ZOEKRESULTATEN

16 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Fonemische segmentatietraining : visuele ondersteuning : een trainingsexperiment bij kinderen met lees- en spellingproblemen
Pagina(s) 106-112
Tijdschrift Logopaedie en phoniatrie
Volume 65
Nummer 4
ISBN-nummer 0166-252X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Segmenteerstrategieën van kinderen met spraak- en/of taalproblemen : een voorstudie
Auteur(s)
Pagina(s) 326-339, 348
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 33
Nummer 7-8
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Spelling en het gesproken woord : spreken, lezen en schrijven, een wederzijdse beïnvloeding
Auteur(s)
Pagina(s) 357-362
Tijdschrift Logopaedie en phoniatrie
Volume 64
Nummer 12
ISBN-nummer 0166-252X

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1990
Titelbeschrijving Metalinguistic awareness and learning to read Acquisition of reading in Dutch Studies on language acquisition
Pagina(s) 29-42
Nummer 9
Plaats van uitgave Dordrecht [etc.]
Uitgeverij Foris

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving De relatie tussen mondelinge taalvaardigheid en lees- en schrijfproblemen : voorbeelden en kanttekeningen
Auteur(s)
Pagina(s) 278-284
Tijdschrift Logopaedie en phoniatrie
Volume 57
Nummer 10
ISBN-nummer 0166-252X

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Spellingsproblemen en fonemische analyse Spellingsmoeilijkheden
Pagina(s) 35-52
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Problematische fonemische analyse Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 107-112
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1983
Titelbeschrijving Foutenclassificatie bij beginnende spellers
Auteur(s)
Pagina(s) 131-138
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 5
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Fonemische segmentatie (v/h auditieve analyse) Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Pagina(s) 218-234
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Lemniscaat