ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Learning to compose hypertext and linear text : transfer or interference? Writing hypertext and learning Advances in learning and instruction series
Pagina(s) 15-37
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Pergamon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Letteren, tekstontwerp en digitalisering
Pagina(s) 213-235
Tijdschrift T.N&A
Volume 8
Nummer 2
ISBN-nummer 1022-6966

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Leesstrategieën in hypertext
Pagina(s) "68-81"
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 15
Nummer 1
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Het web van Marsua : via hypertext 'linken' naar Hugo Claus
Auteur(s)
Pagina(s) 9-12
Tijdschrift Tsjip/Letteren
Volume 7
Nummer 3
ISBN-nummer 1387-0009

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Webpagina's schrijven : ik zie niet wat jij ziet
Auteur(s)
Pagina(s) 27-30
Tijdschrift Dooijes, Dick
Volume 4
Nummer 2
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Hypertekst : schrijven en lezen in een niet-lineair medium
Pagina(s) 55-67
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 15
Nummer 1
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving The abstract as an orientation tool in modular electronics articles Document design
Pagina(s) 175-186
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Discourse Studies Group, Faculty of Arts, Tilburg University

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Scrollen of erbij stilstaan = Scrolling or standing still and thinking Cahiers journalistiek en communicatie
Auteur(s)
Pagina(s) 31
Plaats van uitgave Culemborg
Uitgeverij HvU Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Studying textbooks: effects of learning styles, study task, and instruction
Pagina(s) 151-174
Tijdschrift Learning and instruction
Volume 4
Nummer 2
ISBN-nummer 0959-4752

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Hypertekst staat zonder strikdiploma in de kinderschoenen : een andere manier van denken en schrijven
Pagina(s) 6-9
Tijdschrift Dooijes, Dick
Volume 5
Nummer 3
ISBN-nummer nan