ZOEKRESULTATEN

68 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Onderwijs in tekstbegrip : een onderzoek naar het effect van strategisch lees- en luisteronderwijs bij zwakke lezers
Auteur(s)
Pagina(s) X, 135
Plaats van uitgave Ubbergen
Uitgeverij Tandem Felix

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Training coördinatoren taalbeleid : uitgangspunten en beschrijving 4
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Partners Training & Innovatie

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Het begrijpen van tekst Inleiding in de onderwijspsychologie: instructie, beoordeling en behandeling
Pagina(s) 76-93
Plaats van uitgave Muiderberg
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Observation of writing and reading activities: effects on learning and transfer
Auteur(s)
Pagina(s) VI, 252, [28] p.
Plaats van uitgave Dordrecht: Dorfix
Uitgeverij S.l.: s.n.

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Word je er wijzer van?
Auteur(s)
Pagina(s) "13-17"
Tijdschrift Maggezien
Volume 13
Nummer 4
ISBN-nummer nan

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Behaviorisme en het instructieproces Inleiding in de onderwijspsychologie: instructie, beoordeling en behandeling
Pagina(s) 40-57
Plaats van uitgave Muiderberg
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Computergestuurde instructie voor de werkwoordspelling Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 97-100
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 101-105
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Effectief spellingonderwijs door een regelgestuurde instructievorm en geïndividualiseerde feedback Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 93-96
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving The skill of identifying argumentation
Pagina(s) 239-245
Tijdschrift Argumentation and advocacy
Volume 25
Nummer 4
ISBN-nummer nan