ZOEKRESULTATEN
68 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Onderwijs in tekstbegrip : een onderzoek naar het effect van strategisch lees- en luisteronderwijs bij zwakke lezers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
X, 135
Plaats van uitgave
Ubbergen
Uitgeverij
Tandem Felix
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Training coördinatoren taalbeleid : uitgangspunten en beschrijving
4
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Partners Training & Innovatie
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Het begrijpen van tekst
Inleiding in de onderwijspsychologie: instructie, beoordeling en behandeling
Trefwoord(en)
Pagina(s)
76-93
Plaats van uitgave
Muiderberg
Uitgeverij
Coutinho
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Observation of writing and reading activities: effects on learning and transfer
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
VI, 252, [28] p.
Plaats van uitgave
Dordrecht: Dorfix
Uitgeverij
S.l.: s.n.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Word je er wijzer van?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"13-17"
Tijdschrift
Maggezien
Volume
13
Nummer
4
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Behaviorisme en het instructieproces
Inleiding in de onderwijspsychologie: instructie, beoordeling en behandeling
Trefwoord(en)
Pagina(s)
40-57
Plaats van uitgave
Muiderberg
Uitgeverij
Coutinho
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Computergestuurde instructie voor de werkwoordspelling
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
97-100
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
101-105
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Effectief spellingonderwijs door een regelgestuurde instructievorm en geïndividualiseerde feedback
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
93-96
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1988
Titelbeschrijving
The skill of identifying argumentation
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
239-245
Tijdschrift
Argumentation and advocacy
Volume
25
Nummer
4
ISBN-nummer
nan