ZOEKRESULTATEN

68 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2005
Titelbeschrijving Form-focused instruction and the development of second language proficiency
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 209
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Spellingonderwijs: spellen om te schrijven en gelezen te worden Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 155-188
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 189-217
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 2004
Titelbeschrijving The efficacy of spelling exercises for poor spellers
Auteur(s)
Pagina(s) 106, XVIII
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij PI Research [distr.]

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Situationeel taalgebruik en de ontwikkeling van pragmatische vaardigheden Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 55-67
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving De relatie tussen taalaanbod en woordenschatverwerving van het Nederlands als tweede taal door 2,5-jarige allochtone kleuters in Brussel Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 522-531
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Effecten van expliciete en impliciete instructiewijzen op taalleren : een experiment bij 11-12-jarige NT1- en NT2-leerders Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 160-171
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Zinnen bouwen in een multiculturele klas Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) "68-79"
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en peer tutoring op de leesprestaties en eigen bekwaamheidspercepties van tweede en vijfdeklassers (groep 4 en 7) Onderwijsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) 70-72
Plaats van uitgave Antwerpen
Uitgeverij Universiteit Antwerpen