ZOEKRESULTATEN
68 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Form-focused instruction and the development of second language proficiency
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
209
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeWebsite
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Form-focused instruction and the development of second language proficiency
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Spellingonderwijs: spellen om te schrijven en gelezen te worden
Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Trefwoord(en)
Pagina(s)
155-188
Plaats van uitgave
Leuven [etc.]
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang
Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
189-217
Plaats van uitgave
Leuven
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeBoek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
The efficacy of spelling exercises for poor spellers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
106, XVIII
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
PI Research [distr.]
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Situationeel taalgebruik en de ontwikkeling van pragmatische vaardigheden
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
55-67
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
De relatie tussen taalaanbod en woordenschatverwerving van het Nederlands als tweede taal door 2,5-jarige allochtone kleuters in Brussel
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
522-531
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Effecten van expliciete en impliciete instructiewijzen op taalleren : een experiment bij 11-12-jarige NT1- en NT2-leerders
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
160-171
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Zinnen bouwen in een multiculturele klas
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"68-79"
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en peer tutoring op de leesprestaties en eigen bekwaamheidspercepties van tweede en vijfdeklassers (groep 4 en 7)
Onderwijsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
70-72
Plaats van uitgave
Antwerpen
Uitgeverij
Universiteit Antwerpen