ZOEKRESULTATEN

36 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2019
Titelbeschrijving Liefde voor letters en lezen: handboek stimulering geletterdheid 0 tot 7 jaar
Pagina(s) 371
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SWP

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Lexicale rijkdom, frequentielagen en tekstmoeilijkheid
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 18-33
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 5
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2012
Titelbeschrijving Tracing learning in interaction: an analysis of shared reading of picture books at kindergarten Groningen dissertations in linguistics (Grodil)
Auteur(s)
Pagina(s) 169
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeBoek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Succesvol taalbeleid: eindrapportage: pilots taalbeleid onderwijsachterstanden 2006-2010 Dl. A
Pagina(s) 404
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij PO Raad, Projectbureau Kwaliteit

PublicatietypeBoek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Taalontwikkeling op school: handboek voor interactief taalonderwijs
Pagina(s) 224
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeBoek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Handboek taalbeleid basisonderwijs
Pagina(s) 296
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 2009
Titelbeschrijving Elke dag boekendag!: verslag van een onderzoek naar het voorlezen van prentenboeken in groep 1 en 2
Auteur(s)
Pagina(s) 67
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Lezen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving Doelbewust werken met prentenboeken: springplank, kapstok of strop?: het eigentijds gebruik als onderdeel van onderwijsleerpakketten in groep 1 en 2
Auteur(s)
Pagina(s) 18-20
Tijdschrift Leesgoed
Volume 33
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Ervaringen met Ik & Ko
Auteur(s)
Pagina(s) 83-85
Tijdschrift Leesgoed
Volume 32
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Maatjeslezen: oudere kinderen lezen kleuters voor
Auteur(s)
Pagina(s) 129-131
Tijdschrift Leesgoed
Volume 32
Nummer 3