ZOEKRESULTATEN
43 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2017
Titelbeschrijving
Academic language in elementary school mathematics: academicness of teacher input during whole class instruction
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
213-230
Tijdschrift
Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume
6
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2016
Titelbeschrijving
Taalvariatie en onderwijsprestaties van autochtone kleuters: een replicatiestudie na twee decennia
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-12
Tijdschrift
Taal en tongval
Volume
68
Nummer
1
PublicatietypeBoek
Jaar
2016
Titelbeschrijving
De taalontwikkeling van het kind
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
341
Plaats van uitgave
Groningen/Houten
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeWebsite
Jaar
2015
Titelbeschrijving
A cognitive approach to vocabulary learning in kindergarten
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave
Nijmegen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Hoe kunnen kleuters prentenboeken lezen als literatuur?: de rol van de leerkracht
Waarom zou je (nú) lezen?
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
55-75
Nummer
20
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Hoe herken je een held als je er een tegenkomt?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
12-15
Tijdschrift
Leesgoed
Volume
38
Nummer
4
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Geraakt door prentenboeken: effecten van het gebruik van prentenboeken op de sociaal-emotionele ontwikkeling van kleuters
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
219
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Piraten en prinsessen: hoe verschillend zijn kleuters (j/m) in boekvoorkeuren en literaire competentie?
Iedereen leest!: een doorgaande leeslijn voor meisjes én jongens
Trefwoord(en)
Pagina(s)
25-36
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Tilburg University
PublicatietypeBoek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Prentenboeken lezen als literatuur: een structuralistische benadering van het concept 'literaire competentie' voor kleuters
Stichting lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
291
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeBoek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Language problems in young children: general assumptions investigated
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
102
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
LINE UP boek en media