ZOEKRESULTATEN

235 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1904
Titelbeschrijving How to speak Dutch
Auteur(s)
Pagina(s) 370
Plaats van uitgave Cape Town [etc.]
Uitgeverij Hollandsch Afrikaansche Uitgers-Maatschappij

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Kleine niederländische Sprachlehre für Schul-, Privat-, und Selbstunterricht
Pagina(s) VII, 184
Plaats van uitgave Heidelberg
Uitgeverij Groos

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Les difficultés de la construction de la phrase néerlandaise: exposé complet et pratique à l'usage des élèves, dont la première langue est le français
Auteur(s)
Pagina(s) 68
Plaats van uitgave Liège
Uitgeverij H. Dessain

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Grammaire néerlandaise à l'usage des Wallons
Auteur(s)
Pagina(s) 283
Plaats van uitgave Lierre
Uitgeverij Van In

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Grammaire du néerlandais de base
Auteur(s)
Pagina(s) 163
Plaats van uitgave Bruxelles
Uitgeverij De Boeck

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Teach yourself Dutch The teach yourself books
Auteur(s)
Pagina(s) viii, 204
Plaats van uitgave London
Uitgeverij The English Universities Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1941
Titelbeschrijving Sag's auf Niederländisch: Deutsch-Niederländisch und Niederländisch-Deutsch
Auteur(s)
Pagina(s) 119
Plaats van uitgave Stuttgart
Uitgeverij Franckh'sche Verlagshandlung

PublicatietypeBoek
Jaar 1942
Titelbeschrijving Gids door het Nederlandsche openbare leven = Sprachführer durch das öffentliche Leben der Niederlande Arbeitshefte für den Sprachmittler
Auteur(s)
Pagina(s) 67
Plaats van uitgave Leipzig
Uitgeverij Pan-Verlag Birnbach

PublicatietypeBoek
Jaar 1942
Titelbeschrijving Niederländische Konversationsgrammatik zum Schul-, und Selbstunterricht
Pagina(s) 408
Plaats van uitgave Heidelberg
Uitgeverij Groos

PublicatietypeBoek
Jaar 1944
Titelbeschrijving Colloquial Dutch War Department education manual
Pagina(s) ix, 284
Plaats van uitgave [Baltimore]
Uitgeverij Published for the United States Armed Forces Institute by the Linguistic Society of America and the Intensive Language Program, American Council of Learned Societies