ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1981
Titelbeschrijving
The acquisition of word meanings as a cognitive learning process
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
386-399
Tijdschrift
Journal of verbal learning and verbal behavior
Volume
20
Nummer
4
ISBN-nummer
0022-5371
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Van leerpsychologie naar het organiseren van onderwijsleerprocessen
Auteur(s)
Pagina(s)
51-68
Tijdschrift
Spiegel
Volume
1
Nummer
2
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Behaviorisme en het instructieproces
Inleiding in de onderwijspsychologie: instructie, beoordeling en behandeling
Trefwoord(en)
Pagina(s)
40-57
Plaats van uitgave
Muiderberg
Uitgeverij
Coutinho
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Ambiguïteit in taal en waarneming
Als je begrijpt wat ik bedoel!: lezingencyclus over ambiguïteit: dubbel- en meerzinnigheid
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
19-30
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Studium Generale, Rijksuniversiteit Groningen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Strategische competentie in het talenonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
215-228
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
20
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
De twee gezichten van het leerproces : kennisconstructie binnen taalontwikkeling en taaldidactiek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
91-103
Tijdschrift
Moer
Volume
32
Nummer
3
ISBN-nummer
0166-3755
PublicatietypeWebsite
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Teaching reading comprehension : the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen ; [Groningen : University Library Groningen] [Host]
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Teaching reading comprehension: the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
172
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Eenvoudig is het niet, stimulerend wel: het bevorderen van zelfstandig leren in de klas en 'on line'
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
23-33
Tijdschrift
Neerlandica extra muros
Volume
41
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Actuele ontwikkelingen & trends in de didactiek in het hoger onderwijs in Nederland en Vlaanderen: de opkomst van de zelfstandigheidsdidactiek
Neerlandistiek in contrast: bijdragen aan het Zestiende Colloquium Neerlandicum
Handelingen Colloquium Neerlandicum
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
349-369
Volume
16
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Rozenberg Publishers