ZOEKRESULTATEN
27 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Geregeld!: methodiek voor de aanpak van de meest hardnekkige spellingproblemen: achtergronden, opbouw en werkwijze
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73
Plaats van uitgave
Leuven; Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Actuele ontwikkelingen & trends in de didactiek in het hoger onderwijs in Nederland en Vlaanderen: de opkomst van de zelfstandigheidsdidactiek
Neerlandistiek in contrast: bijdragen aan het Zestiende Colloquium Neerlandicum
Handelingen Colloquium Neerlandicum
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
349-369
Volume
16
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Rozenberg Publishers
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Eenvoudig is het niet, stimulerend wel: het bevorderen van zelfstandig leren in de klas en 'on line'
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
23-33
Tijdschrift
Neerlandica extra muros
Volume
41
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Een breinvriendelijke, autonome giraffenklas
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
214-223
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Van schoolslag en watergewenning: een voorzichtige duik in het bad van zelfsturend-zelfstandig leren
Retoriek en praktijk van het schoolvak Nederlands 2000
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
157-166
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Academia Press
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Effective learning activities in observation tasks: learning to write and read argumentative texts
Trefwoord(en)
Pagina(s)
33-48
Tijdschrift
European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Volume
16
Nummer
1
ISBN-nummer
0256-2928
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Writing and learning to write : a double challenge
New learning
Trefwoord(en)
Pagina(s)
157-189
Plaats van uitgave
Dordrecht
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Incidenteel woorden leren tijdens het lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"348-364"
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
5-6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Van een leerlijn 'leren leren' op school naar een aanzet tot zelfsturend-zelfstandig leren in het vak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
15-27
Tijdschrift
Vonk
Volume
29
Nummer
1
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Leren leren en het vak Nederlands : koele minnaars?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
3-12
Tijdschrift
Vonk
Volume
29
Nummer
1
ISBN-nummer
0770-2086