ZOEKRESULTATEN

27 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2009
Titelbeschrijving Geregeld!: methodiek voor de aanpak van de meest hardnekkige spellingproblemen: achtergronden, opbouw en werkwijze
Pagina(s) 73
Plaats van uitgave Leuven; Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2007
Titelbeschrijving Actuele ontwikkelingen & trends in de didactiek in het hoger onderwijs in Nederland en Vlaanderen: de opkomst van de zelfstandigheidsdidactiek Neerlandistiek in contrast: bijdragen aan het Zestiende Colloquium Neerlandicum Handelingen Colloquium Neerlandicum
Pagina(s) 349-369
Volume 16
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rozenberg Publishers

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Eenvoudig is het niet, stimulerend wel: het bevorderen van zelfstandig leren in de klas en 'on line'
Pagina(s) 23-33
Tijdschrift Neerlandica extra muros
Volume 41
Nummer 1
ISBN-nummer nan

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Een breinvriendelijke, autonome giraffenklas Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 214-223
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Van schoolslag en watergewenning: een voorzichtige duik in het bad van zelfsturend-zelfstandig leren Retoriek en praktijk van het schoolvak Nederlands 2000
Pagina(s) 157-166
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Academia Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Effective learning activities in observation tasks: learning to write and read argumentative texts
Pagina(s) 33-48
Tijdschrift European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Volume 16
Nummer 1
ISBN-nummer 0256-2928

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Writing and learning to write : a double challenge New learning
Pagina(s) 157-189
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Kluwer Academic Publishers

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Incidenteel woorden leren tijdens het lezen
Pagina(s) "348-364"
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 5-6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Van een leerlijn 'leren leren' op school naar een aanzet tot zelfsturend-zelfstandig leren in het vak Nederlands
Auteur(s)
Pagina(s) 15-27
Tijdschrift Vonk
Volume 29
Nummer 1
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Leren leren en het vak Nederlands : koele minnaars?
Auteur(s)
Pagina(s) 3-12
Tijdschrift Vonk
Volume 29
Nummer 1
ISBN-nummer 0770-2086