ZOEKRESULTATEN
41 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2019
Titelbeschrijving
Tjeempie!: "Wat zou er zijn met die moderne schrijvers?": literatuurhistorisch redeneren met Liesje in Luiletterland
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
100-127
Tijdschrift
Tijdschrift voor Nederlandse taal- en letterkunde
Volume
135
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Boekenbeesten en digikids: een onderzoek naar de leesattitude, het (digitale) leesgedrag en de vrijetijdsbesteding van Vlaamse kinderen tussen 9 en 12
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
60-80
Tijdschrift
Literatuur zonder leeftijd
Volume
28
Nummer
93
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Leesopvoeding en onderwijssucces in de moderne samenleving
De aarzelende lezer over de streep
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
187-206
Nummer
22
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeBoek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Zwakke lezers, sterke teksten?: effecten van tekst- en lezerskenmerken op het tekstbegrip en de tekstwaardering van vmbo-leerlingen
Stichting lezen reeks
Auteur(s)
Pagina(s)
243
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2008
Titelbeschrijving
De literaire respons en de attitude ten aanzien van het lezen van literatuur bij leerlingen in het voortgezet onderwijs
Jeugdliteratuur en andere media: cultuureducatie in woord en beeld
Auteur(s)
Pagina(s)
151-157
Plaats van uitgave
Leidschendam
Uitgeverij
Biblion Uitgeverij
PublicatietypeBoek
Jaar
2007
Titelbeschrijving
De casus Bazar: effectmeting van een leesbevorderingsproject
Stichting Lezen Reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
193
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2006
Titelbeschrijving
Zoveel jeu en toch niet te lezen : romans uit de zeventiende eeuw
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
42-45
Tijdschrift
De groene Amsterdammer
Volume
130
Nummer
1
ISBN-nummer
1871-7837
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Als jongeren lezen: longitudinaal empirisch onderzoek naar het verband tussen ego-ontwikkeling en leesattitudeontwikkeling bij adolescenten tussen 13 en 19 jaar en een didactisch model voor reflectief lezen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
59
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Lezen
PublicatietypeWebsite
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Non scholae sed vitae legimus : de rol van reflectie in ego-ontwikkeling en leesattitudeontwikkeling bij adolescenten
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
PublicatietypeBoek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Non scholae sed vitae legimus: de rol van reflectie in ego-ontwikkeling en leesattitudeontwikkeling bij adolescenten
444 p.
Trefwoord(en)
Plaats van uitgave
[S.l.: s.n.]
Uitgeverij
s.n.