ZOEKRESULTATEN
7 Zoekresultaten
PublicatietypeWebsite
Jaar
2014
Titelbeschrijving
How do children read words?: a focus on reading processes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
186
Plaats van uitgave
Amsterdam
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
'Er' als accessibility marker : on- en offline evidentie voor een procedurele interpretatie van presentatieve zinnen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-22
Tijdschrift
Gramma/TTT
Volume
9
Nummer
1
ISBN-nummer
0927-3255
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Benoemsnelheid van diverse soorten stimuli in relatie tot decodeersnelheid
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
326-336
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
5-6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Training of poor readers' phonological decoding skills: evidence for syllable-bound processing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
163-192
Tijdschrift
Reading & writing
Volume
9
Nummer
3
ISBN-nummer
0922-4777
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Lezen in de tweede taal : is de taaldrempel een woorddrempel?
Leesvaardigheid in de eerste en in een tweede taal
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
21-34
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Universiteit Utrecht, Centre for Language and Communication
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Character and reader emotions in literary texts
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
139-157
Tijdschrift
Poetics
Volume
23
Nummer
1-2
ISBN-nummer
0304-422X
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Leessnelheid bij verschillende leestaken in moedertaal en vreemde taal
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
47-60
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
25
Nummer
2
ISBN-nummer
0169-7420