ZOEKRESULTATEN

119 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Protocol leesproblemen en dyslexie voor groep 4
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 183
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Expertisecentrum Nederlands

PublicatietypeBoek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Protocol leesproblemen en dyslexie voor groep 3
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 184
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Expertisecentrum Nederlands

PublicatietypeBoek
Jaar 2006
Titelbeschrijving Language and literacy development in children with specific language impairment Studies on atypical communication
Pagina(s) X, 165
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij EAC, Research Centre on Atypical Communication, University of Nijmegen, Department of Special Education

PublicatietypeWebsite
Jaar 2005
Titelbeschrijving Two more miles to go: naar een balans tussen foneemtraining en betekenisverwerving in de bestrijding van leesproblemen en (pseudo-)dyslexie
Auteur(s)
Plaats van uitgave Leiden

PublicatietypeBoek
Jaar 2005
Titelbeschrijving Two more miles to go: naar een balans tussen foneemtraining en betekenisverwerving in de bestrijding van leesproblemen en (pseudo-)dyslexie
Auteur(s)
Pagina(s) 20
Plaats van uitgave Leiden
Uitgeverij Universiteit Leiden

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Dyslexia and specific language impairment
Auteur(s)
Pagina(s) 3-12
Tijdschrift Link
Volume 14
Nummer 2
ISBN-nummer 0927-300X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Schrijven met /ij/ of /ei/ of misschien /oi/? : een patiënt met schrijfstoornissen op woordniveau
Pagina(s) 262-266
Tijdschrift Logopaedie en phoniatrie
Volume 71
Nummer 12
ISBN-nummer 0166-252X

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Leesmoeilijkheden Orthovisies
Pagina(s) 372
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Diagnostiek, preventie en behandeling van dysgrafie bij slechtziende kinderen
Pagina(s) "151-162, 175"
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 37
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Training of poor readers' phonological decoding skills: evidence for syllable-bound processing
Pagina(s) 163-192
Tijdschrift Reading & writing
Volume 9
Nummer 3
ISBN-nummer 0922-4777