ZOEKRESULTATEN

170 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Leerlingen en literatuur: hoe vaardige lezers vormen
Auteur(s)
Pagina(s) 235
Plaats van uitgave Tielt
Uitgeverij Lannoo Campus

PublicatietypeBoek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Taal in zicht: over receptieve, productieve en interactieve vaardigheden
Auteur(s)
Pagina(s) 116
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Skribis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving Alle leerlingen leesvaardig: een pure noodzaak!
Pagina(s) 28-29
Tijdschrift Neerlandia
Volume 124
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving Leesambitie is een zaak van iedereen
Pagina(s) 116-121
Tijdschrift De lage landen
Volume 63
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2019
Titelbeschrijving Van moeten naar mogen: werken aan leesplezier bij aarzelende lezers in het secundair onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 74-77
Tijdschrift Deus ex machina
Volume 43
Nummer 169

PublicatietypeBoek
Jaar 2018
Titelbeschrijving Lezer-scan: een behandelingsplan voor het leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 121
Plaats van uitgave Kalmthout
Uitgeverij Pelckmans Pro

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving Local and global pitch perception in L1 and L2 readers of Dutch
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 100-118
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 6
Nummer 1

PublicatietypeWebsite
Jaar 2014
Titelbeschrijving How do children read words?: a focus on reading processes
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 186
Plaats van uitgave Amsterdam

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2013
Titelbeschrijving Hoe ziet goed leesonderwijs eruit? De aarzelende lezer over de streep Stichting Lezen reeks
Pagina(s) 41-68
Nummer 22
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2013
Titelbeschrijving Doorlopende leerlijnen: implicties voor leveling vaan leer- en examenteksten voor het middelbaar onderwijs
Pagina(s) 1-24; 100
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 35
Nummer 1