ZOEKRESULTATEN
170 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2022
Titelbeschrijving
Leerlingen en literatuur: hoe vaardige lezers vormen
Auteur(s)
Pagina(s)
235
Plaats van uitgave
Tielt
Uitgeverij
Lannoo Campus
PublicatietypeBoek
Jaar
2022
Titelbeschrijving
Taal in zicht: over receptieve, productieve en interactieve vaardigheden
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
116
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Skribis
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2020
Titelbeschrijving
Alle leerlingen leesvaardig: een pure noodzaak!
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28-29
Tijdschrift
Neerlandia
Volume
124
Nummer
3
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2020
Titelbeschrijving
Leesambitie is een zaak van iedereen
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
116-121
Tijdschrift
De lage landen
Volume
63
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2019
Titelbeschrijving
Van moeten naar mogen: werken aan leesplezier bij aarzelende lezers in het secundair onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
74-77
Tijdschrift
Deus ex machina
Volume
43
Nummer
169
PublicatietypeBoek
Jaar
2018
Titelbeschrijving
Lezer-scan: een behandelingsplan voor het leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
121
Plaats van uitgave
Kalmthout
Uitgeverij
Pelckmans Pro
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2017
Titelbeschrijving
Local and global pitch perception in L1 and L2 readers of Dutch
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
100-118
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics
Volume
6
Nummer
1
PublicatietypeWebsite
Jaar
2014
Titelbeschrijving
How do children read words?: a focus on reading processes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
186
Plaats van uitgave
Amsterdam
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Hoe ziet goed leesonderwijs eruit?
De aarzelende lezer over de streep
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Pagina(s)
41-68
Nummer
22
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Doorlopende leerlijnen: implicties voor leveling vaan leer- en examenteksten voor het middelbaar onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s)
1-24; 100
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
35
Nummer
1