ZOEKRESULTATEN
10 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1973
Titelbeschrijving
De relatie van enkele leestests met het praktijkoordeel voor lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
10-14
Tijdschrift
Memoreeks Onderwijsres
Volume
1
Nummer
1
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1975
Titelbeschrijving
Onderzoek met betrekking tot een set kriteriumtoetsen voor aanvankelijk lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
74-83
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
1
Nummer
2
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1978
Titelbeschrijving
Het meten van leesvaardigheid door middel van vragen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
201-215
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
3
Nummer
5
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Losse woorden of tekst?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
399-412
Tijdschrift
Pedagogisch tijdschrift, forum voor opvoedkunde
Volume
4
Nummer
7
ISBN-nummer
0166-5855
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Nieuwe test voor begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
9-10
Tijdschrift
Didaktief
Volume
13
Nummer
10
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
The construction of a wide range reading comprehension test for adults
European conference on educational research: book of summaries
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
744-747
Volume
2
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
University of Twente, Department of Education
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Diagnostiek van technisch lezen en aanvankelijk spellen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
X, 171
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
VU Uitgeverij
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Snel en zonder fouten: interactie bij de afname van gestandaardiseerde leestests
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
9-26, 95
Tijdschrift
Spiegel
Volume
16
Nummer
1
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Effecten van leesmethoden op leesprestaties
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
152-165
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2008
Titelbeschrijving
Evaluatie van een voorschoolse training van kinderen met risico voor dyslexie
Onderkenning en aanpak van leesproblemen en dyslexie
Studies over taalonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
99-116
Nummer
6
Plaats van uitgave
Antwerpen; Apeldoorn
Uitgeverij
Garant