ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Schrijven en leren schrijven
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
3-16
Tijdschrift
Vonk
Volume
33
Nummer
3
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Observational learning and the effects of model similarity
Trefwoord(en)
Pagina(s)
405-415
Tijdschrift
The journal of educational psychology
Volume
94
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Observational learning in argumentative writing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
- taalwetenschap: didactiek - algemeen theoretische studies
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - stel- en stijlonderwijs
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - leesonderwijs
- schrijfonderwijs
- leren door observeren
- schrijfproces
- basisvorming voortgezet onderwijs
- argumentatieve tekst
- leren door observeren
- argumentatieve tekst
- leren door observeren
Pagina(s)
120
Plaats van uitgave
S.l.: s.n.
Uitgeverij
PrintPartners Ipskamp
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Effective learning activities in observation tasks: learning to write and read argumentative texts
Trefwoord(en)
Pagina(s)
33-48
Tijdschrift
European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Volume
16
Nummer
1
ISBN-nummer
0256-2928
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Stimulating awareness of learning in the writing curriculum
Metalinguistic activity in learning to write
Studies in writing
Trefwoord(en)
Pagina(s)
167-217
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Learning to write by observation of writing and reading processes : effects on learning and transfer
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
109-142
Tijdschrift
Learning and instruction
Volume
9
Nummer
2
ISBN-nummer
0959-4752
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Argumentatieve teksten leren schrijven en lezen door observeren : welke instructiekenmerken leiden tot procesgeoriënteerde observaties?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
99-108, 142
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
59
Nummer
2
ISBN-nummer
0169-7420
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Learning to read and write argumentative text by observation
Effective teaching and learning of writing
Trefwoord(en)
Pagina(s)
253-272
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Learning to write by reader observation and written feedback
Effective teaching and learning of writing
Trefwoord(en)
Pagina(s)
224-252
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Observation of writing and reading activities: effects on learning and transfer
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
VI, 252, [28] p.
Plaats van uitgave
Dordrecht: Dorfix
Uitgeverij
S.l.: s.n.