ZOEKRESULTATEN
85 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1984
Titelbeschrijving
Hoe wij leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
190
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Zwijsen
PublicatietypeBoek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Structureringstendentie, hemisfeerspecialisatie en leren lezen = Cognitive restructuring, hemispheric specialization and learning to read
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
xii, 436 + Stellingen
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1966
Titelbeschrijving
Argumenten tegen leesles aan kleine kinderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
178-181
Tijdschrift
Kleuterwereld
Volume
11
Nummer
7
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1970
Titelbeschrijving
Voorbereiding op het leren lezen: een eksperiment in de kleuterschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
352-359
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
47
Nummer
10
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1965
Titelbeschrijving
Baby's kunnen - spelend met moeder - leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
127-128
Tijdschrift
Kleuterwereld
Volume
11
Nummer
5
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1967
Titelbeschrijving
Moeten kleine kinderen leren lezen?
Auteur(s)
Pagina(s)
24-27
Tijdschrift
Kleuterwereld
Volume
13
Nummer
2
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1966
Titelbeschrijving
Een nieuwe revolutie in het leesonderwijs? : kunnen en moeten kleine kinderen leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
2-5, 21
Tijdschrift
Studium generale
Volume
12
Nummer
4
ISBN-nummer
0166-4395
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1966
Titelbeschrijving
Lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
234-236
Tijdschrift
Kleuterwereld
Volume
11
Nummer
10
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1967
Titelbeschrijving
Kleuters leren spelenderwijs lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
46-48
Tijdschrift
Kleuterwereld
Volume
13
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1970
Titelbeschrijving
Specific reading disability: advances in theory and method
Modern approaches to the diagnosis and instruction of multi-handicapped children
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
xii, 166
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Rotterdam University Press