ZOEKRESULTATEN

8 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Metacognitieve en cognitieve strategieën : een wissel op de toekomst
Auteur(s)
Pagina(s) 3-15
Tijdschrift Vonk
Volume 24
Nummer 2
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Woordleerstrategieën en metacognitieve vaardigheden Artikelen van de tweede sociolinguistische conferentie
Pagina(s) 435-449
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Strategische competentie in het talenonderwijs
Pagina(s) 215-228
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 20
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving De rol van strategieën en metacognitie bij het leren van woorden in het moedertaal- en vreemde-talenonderwijs
Pagina(s) 229-244
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 20
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Teaching reading comprehension: the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
Pagina(s) 172
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen

PublicatietypeWebsite
Jaar 2002
Titelbeschrijving Teaching reading comprehension : the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen ; [Groningen : University Library Groningen] [Host]

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 189-217
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco