ZOEKRESULTATEN
8 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Metacognitieve en cognitieve strategieën : een wissel op de toekomst
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
3-15
Tijdschrift
Vonk
Volume
24
Nummer
2
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Woordleerstrategieën en metacognitieve vaardigheden
Artikelen van de tweede sociolinguistische conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
435-449
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Strategische competentie in het talenonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
215-228
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
20
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
De rol van strategieën en metacognitie bij het leren van woorden in het moedertaal- en vreemde-talenonderwijs
Trefwoord(en)
Pagina(s)
229-244
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
20
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Teaching reading comprehension: the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
172
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen
PublicatietypeWebsite
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Teaching reading comprehension : the effects of direct instruction and cognitive apprenticeship on comprehension skills and metacognition
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen ; [Groningen : University Library Groningen] [Host]
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang
Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
189-217
Plaats van uitgave
Leuven
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Lezen wat er (niet) staat: autisme en onderwijs in leesbegrip
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
293
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.