ZOEKRESULTATEN
183 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1971
Titelbeschrijving
De doelstelling van de lezer
Modern moedertaalonderwijs, 2. Taaldidactische studiën naar aanleiding van het V.O.N.-congres 1971
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
44-46
Plaats van uitgave
Purmerend
Uitgeverij
J. Muusses
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1971
Titelbeschrijving
Informatieverwerking: begrijpend of kritisch lezen?
Modern moedertaalonderwijs, 2. Taaldidactische studiën naar aanleiding van het V.O.N.-congres 1971
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
35-42
Plaats van uitgave
Purmerend
Uitgeverij
J. Muusses
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1964
Titelbeschrijving
Gewenste woordenkennis voor de eerste klas van het V.H.M.O.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"234-256"
Tijdschrift
Paedagogische studiën
Volume
41
Nummer
5
ISBN-nummer
1573-5931
PublicatietypeBoek
Jaar
1973
Titelbeschrijving
Reading comprehension education in fifteen countries: an emperical study
International studies in Evaluation
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
179
Plaats van uitgave
New York [etc.]
Uitgeverij
John Wiley [etc.]
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1963
Titelbeschrijving
Is leesbaarheid meetbaar?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
139-145
Tijdschrift
Dietsche warande en Belfort
Volume
108
Nummer
2
ISBN-nummer
0012-2645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1963
Titelbeschrijving
Onderzoek naar de leesmoeilijkheid van Nederlands proza
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
454-464
Tijdschrift
Paedagogische studiën
Volume
40
Nummer
10
ISBN-nummer
1573-5931
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1965
Titelbeschrijving
De noodzaak van beter taalgebruik bij schriftelijke communicatie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1053-1057
Tijdschrift
Tijdschrift voor efficiëntie en documentatie
Volume
35
Nummer
14
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1966
Titelbeschrijving
Recente Nederlandse bijbelvertalingen
Auteur(s)
Pagina(s)
20-26
Tijdschrift
Benedictijns tijdschrift voor bezinning op kerkelijk en kloosterlijk leven
Volume
27
Nummer
1
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1967
Titelbeschrijving
Toetsing van schoolboeken en examenopgaven door vaststelling van de leesbaarheid volgens Flesch-Douma
Auteur(s)
Pagina(s)
366-399
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
44
Nummer
9
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1975
Titelbeschrijving
Kritisch lezen : poging tot modelconstructie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
43
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Psychologisch laboratorium van de R.U.