ZOEKRESULTATEN

183 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1971
Titelbeschrijving De doelstelling van de lezer Modern moedertaalonderwijs, 2. Taaldidactische studiën naar aanleiding van het V.O.N.-congres 1971
Pagina(s) 44-46
Plaats van uitgave Purmerend
Uitgeverij J. Muusses

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1971
Titelbeschrijving Informatieverwerking: begrijpend of kritisch lezen? Modern moedertaalonderwijs, 2. Taaldidactische studiën naar aanleiding van het V.O.N.-congres 1971
Pagina(s) 35-42
Plaats van uitgave Purmerend
Uitgeverij J. Muusses

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1964
Titelbeschrijving Gewenste woordenkennis voor de eerste klas van het V.H.M.O.
Auteur(s)
Pagina(s) "234-256"
Tijdschrift Paedagogische studiën
Volume 41
Nummer 5
ISBN-nummer 1573-5931

PublicatietypeBoek
Jaar 1973
Titelbeschrijving Reading comprehension education in fifteen countries: an emperical study International studies in Evaluation
Pagina(s) 179
Plaats van uitgave New York [etc.]
Uitgeverij John Wiley [etc.]

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1963
Titelbeschrijving Is leesbaarheid meetbaar?
Pagina(s) 139-145
Tijdschrift Dietsche warande en Belfort
Volume 108
Nummer 2
ISBN-nummer 0012-2645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1963
Titelbeschrijving Onderzoek naar de leesmoeilijkheid van Nederlands proza
Auteur(s)
Pagina(s) 454-464
Tijdschrift Paedagogische studiën
Volume 40
Nummer 10
ISBN-nummer 1573-5931

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1965
Titelbeschrijving De noodzaak van beter taalgebruik bij schriftelijke communicatie
Pagina(s) 1053-1057
Tijdschrift Tijdschrift voor efficiëntie en documentatie
Volume 35
Nummer 14

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1966
Titelbeschrijving Recente Nederlandse bijbelvertalingen
Auteur(s)
Pagina(s) 20-26
Tijdschrift Benedictijns tijdschrift voor bezinning op kerkelijk en kloosterlijk leven
Volume 27
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1967
Titelbeschrijving Toetsing van schoolboeken en examenopgaven door vaststelling van de leesbaarheid volgens Flesch-Douma
Auteur(s)
Pagina(s) 366-399
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 44
Nummer 9
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1975
Titelbeschrijving Kritisch lezen : poging tot modelconstructie
Pagina(s) 43
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Psychologisch laboratorium van de R.U.