ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Hoe leren beginners informatieve teksten schrijven : op zoek naar een scenario voor didactische ondersteuning in de klas
Auteur(s)
Pagina(s) 3-28
Tijdschrift Vonk
Volume 34
Nummer 5
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeBoek
Jaar 2022
Titelbeschrijving De boekenfluisteraar: over schrijven en schrijvers
Auteur(s)
Pagina(s) 160
Plaats van uitgave Zutphen
Uitgeverij Walburg Pers

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1991
Titelbeschrijving Facetten van schrijfvaardigheidsmetingen: taken, beoordelingsaspecten en beoordelingsmethoden Thema's in de taalbeheersing: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 19, 20 en 21 december 1990 aan de Rijksuniversiteit Groningen
Pagina(s) "194-203"
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Leren schrijven van verhalende en informatieve teksten: een stapsgewijs ondersteund proces Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 219-250
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Stelopdrachten als hulpmiddel bij het verwerken van vakinhoudelijke leerstof
Pagina(s) 375-378
Tijdschrift Levende talen
Volume 454
Nummer okt
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Schrijfvaardigheid: de rol van de monitor in het schrijfproces Alles onder controle
Pagina(s) "163-173"
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Isor

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Het effect van de schrijfopdracht op de zinsbouw
Auteur(s)
Pagina(s) 194-203
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 8
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Directe metingen van schrijfvaardigheid : validiteit en taakeffecten Taalbeheersing in ontwikkeling: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 16, 17 en 18 december 1987 aan de Universiteit van Amsterdam
Pagina(s) 370-378
Plaats van uitgave Dordrecht [etc.]
Uitgeverij Foris

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Heeft de schrijfopdracht daadwerkelijk invloed op de zinsbouw?
Pagina(s) 309-316
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 10
Nummer 4
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Leren schrijven van informatieve teksten: een ontwerponderzoek bij beginners secundair onderwijs Studia paedagogica
Auteur(s)
Pagina(s) 290
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Universitaire Pers