ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1957
Titelbeschrijving Joost van den Vondel: de geschiedenis van zijn leven
Pagina(s) 304
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Kemink

PublicatietypeBoek
Jaar 1990
Titelbeschrijving De onderwijspositie van allochtone leerlingen : de rol van sociaal-economische en etnisch-culturele factoren, met speciale aandacht voor het onderwijs in eigen taal en cultuur
Auteur(s)
Pagina(s) 241
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Marketing en sociologie van het boek
Auteur(s)
Pagina(s) 4-14
Tijdschrift Boekmancahier
Volume 2
Nummer 3
ISBN-nummer 0925-0239

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving De school stuurt de jongeren naar de bibliotheek
Pagina(s) 15-25
Tijdschrift Documentatieblad kinder- en jeugdliteratuur
Volume 5
Nummer 20
ISBN-nummer 0920-4644

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Kan het zonder literatuur? De geletterde mens
Pagina(s) 75-94
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Tilburg University Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Determinanten van de Nederlandse-taalprestaties van Turkse en Marokkaanse leerlingen in het voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) (1994), afl. 3 [= 50] p. 87-98, 166-167.-87-98, 166-167
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 50
Nummer 3
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeBoek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Basisvaardigheden in Nederland: de "geletterdheid" van Nederland: economische, sociale en educatieve aspecten van de taal- en rekenvaardigheden van de Nederlandse beroepsbevolking Max Goote rapport
Auteur(s)
Pagina(s) 196
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Max Goote Kenniscentrum voor Beroepsonderwijs en Volwasseneneducatie

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving De invoering van de volkstaal in ambtelijke teksten in Vlaanderen : een status quaestionis
Auteur(s)
Pagina(s) 22-41
Tijdschrift Millennium
Volume 14
Nummer 1-2
ISBN-nummer 0922-0887

PublicatietypeWebsite
Jaar 2002
Titelbeschrijving Development of reading comprehension : the engagement perspective : a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Plaats van uitgave S.l. ; Nijmegen : UB Nijmegen [Host]
Uitgeverij s.n

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Development of reading comprehension: the engagement perspective: a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Pagina(s) 245
Plaats van uitgave S.l.: s.n
Uitgeverij Enschede: Feboprint