ZOEKRESULTATEN

11 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Het gras is overal groen: Vlamingen beheersen het Nederlands niet beter dan Nederlanders
Auteur(s)
Pagina(s) 324-326
Tijdschrift Onze taal
Volume 72
Nummer 12

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Kleine schrijvers: Cito-rapporten over schrijfonderwijs op de basisschool
Auteur(s)
Pagina(s) 90-92
Tijdschrift Onze taal
Volume 74
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Van krabbel tot spellingmap : de natuurlijke lees/schrijfmethode
Auteur(s)
Pagina(s) 43-47
Tijdschrift Onderwijs en opvoeding
Volume 37
Nummer 2
ISBN-nummer 0030-2481

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2008
Titelbeschrijving Interventie bij dyslexie in het funderend onderwijs Onderkenning en aanpak van leesproblemen en dyslexie Studies over taalonderwijs
Pagina(s) 239-248
Nummer 6
Plaats van uitgave Antwerpen; Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Leren lezen en schrijven in een tweetalige context : Antilliaanse en Arubaanse kinderen in Nederland Studies in language and language use
Auteur(s)
Pagina(s) X, 186
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij IFOTT

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Het kunnen structureren van visuele en auditieve gegevens in relatie tot leren lezen en spellen
Pagina(s) 280-296
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 62
Nummer 6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1984
Titelbeschrijving Op zoek naar de samenhang tussen technisch lezen, begrijpend lezen en spellingsvaardigheid in de eerste twee leerjaren van de lagere school Onderwijs-psychologisch onderzoek Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 193-202
Nummer 6
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Technisch lezen, begrijpend lezen en spellingvaardigheid in het longitudinaal onderzoek uit het project "preventie van leesmoeilijkheden" Strategieën in leren en ontwikkeling Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen 1982
Pagina(s) 229-236
Nummer 3
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1984
Titelbeschrijving Het voorspellen van lees- en spellingprestaties in het eerste leerjaar
Pagina(s) "153-164"
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 61
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving De spontane ontwikkeling van het lezen en schrijven: eerst de inhoud dan de techniek
Auteur(s)
Pagina(s) 162-181
Tijdschrift Nederlands tijdschrift voor opvoeding, vorming en onderwijs
Volume 11
Nummer 3
ISBN-nummer nan