ZOEKRESULTATEN

19 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Fonologische vaardigheden, geletterdheid en lees- en spellingsinstructie
Pagina(s) 199-211, 242
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 39
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Relatie tussen lezen en spellen : effect van lees- en spellingoefening Preventie en behandeling van leesproblemen Studies over taalonderwijs
Pagina(s) 119-123
Nummer 1
Plaats van uitgave Leuven ; Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Visueel dictee : een effectieve spellingtraining Preventie en behandeling van leesproblemen Studies over taalonderwijs
Pagina(s) 111-118
Nummer 1
Plaats van uitgave Leuven ; Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving The effects of early bilateral otitis media with effusion on educational attainment Developmental consequences of otitis media with effusion for language ability and educational attainment at age seven
Pagina(s) 25-43
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving The contribution of risk factors to the effect of early otitis media with effusion on later language, reading, and spelling Developmental consequences of otitis media with effusion for language ability and educational attainment at age seven
Pagina(s) 63-91
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Language and literacy skills in the second year of primary school : a correlational study Developmental consequences of otitis media with effusion for language ability and educational attainment at age seven
Pagina(s) 113-130
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1996
Titelbeschrijving Spelling in het onderwijs
Pagina(s) 118-121
Tijdschrift Onze taal
Volume 65
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-7828

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Fonemische segmentatie (v/h auditieve analyse) Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Pagina(s) 218-234
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Lemniscaat

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Spellen is onverwacht gemakkelijker dan segmenteren
Pagina(s) 137-149
Tijdschrift Stem-, spraak- en taalpathologie
Volume 1
Nummer 3
ISBN-nummer 0924-7025

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Brugklassers met discordante lees- en spelprestaties
Pagina(s) 317-325
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 67
Nummer 7
ISBN-nummer 0165-0645