ZOEKRESULTATEN

41 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Le rêve d'un écosystème favorable
Pagina(s) 25-30
Tijdschrift Septentrion
Volume 52
Nummer 7

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving La longue vie d'un paradoxe tenace: l'enseignement bilingue à Bruxelles
Pagina(s) 113-116
Tijdschrift Septentrion
Volume 51
Nummer 5

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving The influence of L2 English on L3 French acquisition in bilingual education
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 227-245
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Attitudinal factors and the intention to learn English in pre-vocational secondary bilingual and mainstream education
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 203-226
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Current research on CLIL and bilingual education in the Netherlands: a discussion
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 264-273
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Expanding the field: new developments in Dutch bilingual education
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 274-278
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Content and language integrated learning in Dutch bilingual education: how Dutch history teachers focus on second language teaching
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 156-176
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Teaching content through Dutch as a second language: how "language oriented content teaching" unfolded in mainstream secondary education
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 246-263
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Bilingual education and CLIL in the Netherlands: the paradigm and the pedagogy
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 122-128
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2014
Titelbeschrijving Tweetalig onderwijs als Belgische "philtre d'amour": attitudes van Franstalige CLIL-leerders van het Nederlands In het teken van identiteit: taal en cultuur van de Nederlanden: huldeboek aangeboden aan Prof. dr. Ludo Beheydt
Pagina(s) 195-201
Plaats van uitgave Louvain-la-Neuve
Uitgeverij Presses universitaires de Louvain