ZOEKRESULTATEN

6 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Over de drempel : de relatie tussen letterverklanking, auditieve synthese en decoderen bij dyslectische kinderen
Pagina(s) 483-496, 525
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 38
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Nederlands als bronnentaal : leerpsychologische implicaties Nederlands 200 jaar later Handelingen dertiende Colloquium Neerlandicum, gehouden van 24 tot 30 augustus 1997, aan de Rijksuniversiteit Leiden
Pagina(s) 535-546
Plaats van uitgave Woubrugge
Uitgeverij Internationale Vereniging voor Neerlandistiek (IVN); Münster: Nodus

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Lezen en spellen, hersenwerk
Pagina(s) 49-52
Tijdschrift Didaktief & school
Volume 27
Nummer 1-2
ISBN-nummer 1386-7245

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1996
Titelbeschrijving Een analfabeet is geen groot kind : de rol van tekstbetekenis en verklankingsregels bij het leren lezen door volwassenen
Auteur(s)
Pagina(s) 55-72
Tijdschrift Spiegel
Volume 14
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Pagina(s) 28-45
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 70
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Leren lezen : behoefte aan hulp van buitenaf Leerprocessen en instructie Bijdragen aan onderwijsresearch
Pagina(s) 87-97
Nummer 1
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger