ZOEKRESULTATEN
6 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Over de drempel : de relatie tussen letterverklanking, auditieve synthese en decoderen bij dyslectische kinderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
483-496, 525
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
38
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Nederlands als bronnentaal : leerpsychologische implicaties
Nederlands 200 jaar later
Handelingen dertiende Colloquium Neerlandicum, gehouden van 24 tot 30 augustus 1997, aan de Rijksuniversiteit Leiden
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
535-546
Plaats van uitgave
Woubrugge
Uitgeverij
Internationale Vereniging voor Neerlandistiek (IVN); Münster: Nodus
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Lezen en spellen, hersenwerk
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
49-52
Tijdschrift
Didaktief & school
Volume
27
Nummer
1-2
ISBN-nummer
1386-7245
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Een analfabeet is geen groot kind : de rol van tekstbetekenis en verklankingsregels bij het leren lezen door volwassenen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
55-72
Tijdschrift
Spiegel
Volume
14
Nummer
1
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28-45
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
70
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Leren lezen : behoefte aan hulp van buitenaf
Leerprocessen en instructie
Bijdragen aan onderwijsresearch
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
87-97
Nummer
1
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger