ZOEKRESULTATEN

76 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Literatuur lezen in het ziekenhuis
Auteur(s)
Pagina(s) 33-37
Tijdschrift Poëziekrant
Volume 45
Nummer 6

PublicatietypeBoek
Jaar 2020
Titelbeschrijving Samen lezen: de ultieme therapie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 151
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Lannoo Campus

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2017
Titelbeschrijving Lezen onder het eten: voorlezen in kloosterrefters Lezen in de Lage Landen: studies over tien eeuwen leescultuur
Trefwoord(en)
Pagina(s) 219-223
Plaats van uitgave Hilversum
Uitgeverij Verloren

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2017
Titelbeschrijving Vleugels krijgen: "De zwaan" van Roald Dahl als voorleestekst in de klas Lezen in de Lage Landen: studies over tien eeuwen leescultuur
Pagina(s) 231-235
Plaats van uitgave Hilversum
Uitgeverij Verloren

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Plezier in lezen
Pagina(s) 66-68
Tijdschrift Vooys
Volume 34
Nummer 3

PublicatietypeWebsite
Jaar 2015
Titelbeschrijving A good read: a study into the use and effects of multi-sensory storytelling: a storytelling method for persons with profound intellectual and multiple disabilities
Auteur(s)
Plaats van uitgave "Groningen"

PublicatietypeWebsite
Jaar 2014
Titelbeschrijving Read all about it!: parental beliefs, interaction trajectories, and language use of Antillean families involved in 'More languages, more opportunities'
URL (link naar open acces)

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2013
Titelbeschrijving Over het belang van "BoekStart": een programma dat ouders stimuleert vanaf vier maanden voor te lezen, verhaaltjes te vertellen en rijmpjes te reciteren, De aarzelende lezer over de streep Stichting Lezen reeks
Pagina(s) 27-39
Nummer 22
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2013
Titelbeschrijving Van voorlezen krijgen ze nooit genoeg: voorleesdiva's over het brengen van een verhaal
Auteur(s)
Pagina(s) 4-6
Tijdschrift Onze taal
Volume 82
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2012
Titelbeschrijving Tracing learning in interaction: an analysis of shared reading of picture books at kindergarten Groningen dissertations in linguistics (Grodil)
Auteur(s)
Pagina(s) 169
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.