ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1975
Titelbeschrijving Aan leesbaar schrijven gaat de nodige denk - vraagarbeid vooraf
Auteur(s)
Pagina(s) "63-66"
Tijdschrift Onderwijs en opvoeding
Volume 27
Nummer 2
ISBN-nummer 0030-2481

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2006
Titelbeschrijving A supposed connection between the child and the medieval: tracing the origins of a child image in retellings of Middle Dutch texts (1900-1950) Changing concepts of childhood and children's literature
Pagina(s) "85-96"
Plaats van uitgave Newcastle
Uitgeverij Cambridge Scholars Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2009
Titelbeschrijving De tachtigers schrijven
Auteur(s)
Pagina(s) 193-208
Tijdschrift Documenta
Volume 27
Nummer 2-3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Lexicale semantiek en compositavorming
Pagina(s) 194-213
Tijdschrift Forum der letteren
Volume 28
Nummer 3
ISBN-nummer 0015-8496

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1963
Titelbeschrijving Blok, D. P. In: De nieuwe taalgids (Groningen): 56 (1963) 2, 117-118.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 117-118
Tijdschrift De nieuwe taalgids
Volume 56
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2012
Titelbeschrijving Eerst de vorm, dan de functie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 73-74
Tijdschrift Liter
Volume 15
Nummer 67

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Toverstafjes en zwavelstokken: over literair-educatieve canonvorming
Auteur(s)
Pagina(s) 34-52
Tijdschrift Literatuur zonder leeftijd
Volume 17
Nummer 62
ISBN-nummer 0929-8274

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving "A unified theory of syntactic categories" Studies in generative grammar
Auteur(s)
Pagina(s) 356
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris

PublicatietypeBoek
Jaar 1961
Titelbeschrijving Leringen van staat
Pagina(s) 80
Plaats van uitgave Den Haag
Uitgeverij Boucher

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1984
Titelbeschrijving Training van opstelbeoordelaars : effecten en problemen Moedertaalonderwijs in onderzoek: recente onderzoeksresultaten gepresenteerd op het VIOT-congres 1984 SCO cahier
Pagina(s) 45-55
Nummer 28
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam