ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Aanpak van spellingproblemen in het voortgezet onderwijs Dyslexie: ernstige lees- en spellingproblemen: een overzicht van theorie en praktijk
Pagina(s) 83-94
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 1981
Titelbeschrijving Hoe, wat, waar? : een brochure met informatie en lesmateriaal over de wijk Lombok in Utrecht voor Turkse en Marokkaanse vrouwen
Pagina(s) VIII, 85
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Werkgroep Buitenlandse Arbeiders

PublicatietypeBoek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Komodo : het eiland, het volk en de taal Verhandelingen van het Koninklijk Instituut voor Taal-, Land- en Volkenkunde
Pagina(s) XIV, 260
Plaats van uitgave The Hague
Uitgeverij Nijhoff

PublicatietypeBoek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Tot lering en vermaak "Rederijkers"
Auteur(s)
Pagina(s) 40
Plaats van uitgave Beverwijk
Uitgeverij Kennemer Oudheidkamer

PublicatietypeBoek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Regel voor regel: vertalen en vertalingen: proeven en beschouwingen
Trefwoord(en)
Pagina(s) 124
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Nederlands Instituut van de Rijksuniversiteit Groningen

PublicatietypeBoek
Jaar 1981
Titelbeschrijving Leren leven in taal: een moedertaaldidactiek
Pagina(s) 387
Plaats van uitgave Malle
Uitgeverij De Sikkel

PublicatietypeBoek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Geschreven, gedrukt, versierd, verzameld: boeken uit de bibliotheek van het Rijksmuseum Het Catharijneconvent
Pagina(s) 40
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Het Catharijneconvent

PublicatietypeBoek
Jaar 1983
Titelbeschrijving De hofnar: van maatschappelijk verschijnsel tot toneelnar
Auteur(s)
Pagina(s) 94
Plaats van uitgave Weesp
Uitgeverij Heureka

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Zijdelings zelfportret
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 38-39
Tijdschrift Awater
Volume 15
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Adverbs of degree in Early Middle Dutch: documentation and development
Pagina(s) 198-228
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 27
Nummer 2