ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Jacob Cats' "Twee-en-tachtigjarig leven" als autobiografie Eer is het lof des deuchts: opstellen over renaissance en classicisme aangeboden aan dr. Fokke Veenstra
Pagina(s) 154-161
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij De Bataafsche Leeuw

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Hoe kan ik jou in woorden vangen : een bloemlezing van homo-poëzie
Auteur(s)
Pagina(s) [36]
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Athmer

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Verwerken van teksten Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 71-77
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 145-149
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Werk-in-uitvoering: momentopnamen van de sociolinguïstiek in België en Nederland
Trefwoord(en)
Pagina(s) 384
Plaats van uitgave Leuven; Amersfoort
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Filosofie en kunst
Auteur(s)
Pagina(s) XIII, 284
Plaats van uitgave Assen [etc.]
Uitgeverij Van Gorcum

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 101-105
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Dialoog structuur analyse bij interactieve probleemoplossing (DSA-project I SVO-4237 en DSA-project II&III SVO-7003) Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 195-204
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving De invloed van samenwerking op spellingprestaties Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 175-179
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Voortzetting van een longitudinaal onderzoek naar de ontwikkeling van de leesvaardigheid in het basisonderwijs Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 127-131
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen