ZOEKRESULTATEN
10 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Jacob Cats' "Twee-en-tachtigjarig leven" als autobiografie
Eer is het lof des deuchts: opstellen over renaissance en classicisme aangeboden aan dr. Fokke Veenstra
Pagina(s)
154-161
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
De Bataafsche Leeuw
PublicatietypeBoek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Hoe kan ik jou in woorden vangen : een bloemlezing van homo-poëzie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
[36]
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Athmer
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Verwerken van teksten
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
71-77
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
145-149
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeBoek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Werk-in-uitvoering: momentopnamen van de sociolinguïstiek in België en Nederland
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
384
Plaats van uitgave
Leuven; Amersfoort
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeBoek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Filosofie en kunst
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
XIII, 284
Plaats van uitgave
Assen [etc.]
Uitgeverij
Van Gorcum
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
101-105
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Dialoog structuur analyse bij interactieve probleemoplossing (DSA-project I SVO-4237 en DSA-project II&III SVO-7003)
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
195-204
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
De invloed van samenwerking op spellingprestaties
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
175-179
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Voortzetting van een longitudinaal onderzoek naar de ontwikkeling van de leesvaardigheid in het basisonderwijs
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
127-131
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen