ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1974
Titelbeschrijving Rubens, Vlaanderen's spectrum
Pagina(s) 163-246
Tijdschrift Verschaeviana
Volume vol. 2
Nummer afl. 2
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1979
Titelbeschrijving Over: Nolens, Leonard. Alle tijd van de wereld: een poëtica. Brussel [etc.]: Elsevier Manteau, 1979
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) vol. 03 (1979), afl. 2 (maart-april), p. 4.-4
Tijdschrift Poëziekrant
Volume 03
Nummer 2
ISBN-nummer 2030-0638

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1980
Titelbeschrijving De familienaam Vande(r)g(h)inste
Pagina(s) 429-431
Tijdschrift De Leiegouw
Volume 22
Nummer 4
ISBN-nummer 0776-1023

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1981
Titelbeschrijving Jan van Ruusbroec 1293-1381
Pagina(s) 51-52
Tijdschrift Harbalorifa
Volume 9
Nummer 3-4
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1984
Titelbeschrijving Here comes Heere
Auteur(s)
Pagina(s) 1-4
Tijdschrift Literatuurlijk
Volume 3
Nummer 9
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Ik ben niet verbitterd, maar verbijsterd : een interview met prof. dr. Garmt Stuiveling
Auteur(s)
Pagina(s) 43-47
Tijdschrift Literatuur
Volume 2
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-7050

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Dizzepie-dizzepu: (mundus vult decipi, decipiatur ergo)
Auteur(s)
Pagina(s) 237-239
Tijdschrift Toal en taiken
Volume 3
Nummer 6
ISBN-nummer 1382-841X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Over: Jellema, C.O. Door eenen spiegel. Amsterdam, 1984
Auteur(s)
Pagina(s) 127-128
Tijdschrift World literature today
Volume 60
Nummer 1
ISBN-nummer 0196-3570

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het Zwaluw-project : leren lezen in vogelvlucht
Pagina(s) 23-25
Tijdschrift Trends in het basis- en speciaal onderwijs
Volume 1
Nummer 1
ISBN-nummer 0924-3771

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het effect van type-oefeningen op het leren lezen en spellen van kinderen met ernstige leesproblemen
Pagina(s) 185-192
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 66
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0645