ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Ben Cami: een rijkdom aan misverstanden
Trefwoord(en)
Pagina(s) 59-64
Tijdschrift Letters
Volume 6
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-7750

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2008
Titelbeschrijving In Gaan langs de mooiste weg: twaalf bundels jeugdpoëzie voor in de klas
Trefwoord(en)
Pagina(s) 9-20
Plaats van uitgave Leidschendam
Uitgeverij Biblion

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Raakpunten tussen twee volksliederen
Auteur(s)
Pagina(s) vol. 66 (1989), afl. 9 (sep), p. 129.-129
Tijdschrift Zuid-Afrika
Volume 66
Nummer 9
ISBN-nummer 0044-5428

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1971
Titelbeschrijving Iets om niets
Auteur(s)
Pagina(s) 162-163
Tijdschrift Hagelslag
Volume 1
Nummer 4
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Schakeringspartikels en gevoelsmodaliteiten
Auteur(s)
Pagina(s) 97-102
Tijdschrift Tabu
Volume 29
Nummer 2
ISBN-nummer 0165-9200

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Janssen, Dries. In: Kruispunt (Brugge): 36 (1995) 162 (dec) 179-180.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 179-180
Tijdschrift Kruispunt
Volume 36
Nummer 162

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Verfijnde maturiteit
Auteur(s)
Pagina(s) 231-233
Tijdschrift Kruispunt
Volume 41
Nummer 182
ISBN-nummer 0774-7233

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving In kort bestek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 66-69
Tijdschrift Dietsche warande en Belfort
Volume 132
Nummer 2
ISBN-nummer 0012-2645

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Lofdicht op Jan Fredrik Helmers Amstelveense cahiers
Pagina(s) 34
Plaats van uitgave Amstelveen
Uitgeverij Van Hattum

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Ontwikkelingsdoelen, eindtermen, kerndoelen: vergelijkingen: het Vlaamse kleuter- en lager onderwijs en het Nederlandse basisonderwijs
Pagina(s) 68
Plaats van uitgave Zoetermeer; s. l.; Den Haag
Uitgeverij Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen; Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, Departement Onderwijs; Sdu DOP