ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2011
Titelbeschrijving Dialecten in kaart gebracht: de ontwikkeling van de dialectcartografie
Trefwoord(en)
Pagina(s) 246-247
Tijdschrift Onze taal
Volume 80
Nummer 9

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2008
Titelbeschrijving De lexicale basis van verwijzing naar soorten
Auteur(s)
Pagina(s) 38-39
Tijdschrift Over taal
Volume 47
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1964
Titelbeschrijving Heijermans en de kritiek
Auteur(s)
Pagina(s) 269-270
Tijdschrift Amateurtoneel
Volume 22
Nummer 9

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving The man and his novels: Louis Couperus in John O'London's Weekly
Pagina(s) 14-16
Tijdschrift Arabesken
Volume 9
Nummer 18
ISBN-nummer 1567-8067

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Indische 'Wichtig-macherei' gehekeld : de satire in de Indische toneelliteratuur
Auteur(s)
Pagina(s) 192-200
Tijdschrift Indische letteren
Volume 14
Nummer 4
ISBN-nummer 0920-6949

PublicatietypeBoek
Jaar 1965
Titelbeschrijving A sampling of Dutch literature: thirteen excursions into the works of Dutch authors; translated and adapted
Pagina(s) 96
Plaats van uitgave Hilversum
Uitgeverij Radio Nederland Wereldomroep

PublicatietypeBoek
Jaar 1942
Titelbeschrijving Poolsch herbata Mededeelingen der Koninklijke Nederlandsche Akademie van Wetenschappen. Afdeeling Letterkunde
Auteur(s)
Pagina(s) 6
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Noord-Hollandsche Uitgevers Maatschappij

PublicatietypeBoek
Jaar 1947
Titelbeschrijving Lezende onder de lamp: studies over nieuwe Nederlandse literatuur Boekenreeks De Egelantier
Pagina(s) 351
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij M.J. van der Loeff

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1962
Titelbeschrijving De nieuwe psalmberijming als werk van dichters
Auteur(s)
Pagina(s) 754-757
Tijdschrift Wending
Volume 17
Nummer 11
ISBN-nummer 0043-2695

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Rijlaarsdam, G. In: Pedagogische studiën: 70 (1993) 3, 229-235.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 229-235
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 70
Nummer 3