ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Denkformen im Minnesang: Untersuchungen zu Aufbau, Erkenntnisleistung und Anwendungsgeschichte konditionaler Strukturmuster des Minnesangs bis um 1300 Hermaea
Auteur(s)
Pagina(s) XIII, 357
Plaats van uitgave Tübingen
Uitgeverij Niemeyer

PublicatietypeBoek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Onzeekerheid is leeven: beschouwingen over Frederik van Eeden; [keuze H. W. van Tricht]
Auteur(s)
Pagina(s) VII, 240
Plaats van uitgave Leiden
Uitgeverij Martinus Nijhoff

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2010
Titelbeschrijving Subjectverdubbeling: heranalyse of analogie?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 331-334
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 15
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving De laatste pagina: Willy Courteaux (1924-2017)
Auteur(s)
Pagina(s) 173-176
Tijdschrift De parelduiker
Volume 22
Nummer 2-3

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2008
Titelbeschrijving Dromen van een expeditie De Nederlandse en Vlaamse literatuur vanaf 1880 in 200 essays
Trefwoord(en)
Pagina(s) 926-930
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Prometheus

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Zes kogels voor Jef Geeraerts Krijsende muren Babel SF
Trefwoord(en)
Pagina(s) 446-458
Nummer 20
Plaats van uitgave Lelystad
Uitgeverij Babel Publications

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Drents Letterkundig Documentatiecentrum
Auteur(s)
Pagina(s) vol. 65 (1994), afl. 11 p. 7.-21
Tijdschrift Drente
Volume 64
Nummer 1-2
ISBN-nummer 0166-2856

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Wispelturig geschrijf
Auteur(s)
Pagina(s) 94-95
Tijdschrift Gierik
Volume 12
Nummer 45
ISBN-nummer 0777-513X

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het gebruik van het programma Allemaal Taal : een onderzoek naar de verspreiding het gebruik en de uitvoerbaarheid van het programma Allemaal Taal, uitgevoerd in het kader van het Vier Steden Project Rapport / ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek, Rijksuniversiteit Utrecht
Pagina(s) 185
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek