ZOEKRESULTATEN

26 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Argumentatie in de peiling : instrumenten voor het meten van receptieve argumentatievaardigheden
Pagina(s) 177-196
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 11
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Het studie-onderdeel onderzoek in het curriculum van het Instituut voor Lerarenopleiding (UvA)
Pagina(s) 47-58
Tijdschrift Spiegel
Volume 10
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Wel goed maar ook gek : over de gelaten houding van de docent Nederlands
Auteur(s)
Pagina(s) 48-50
Tijdschrift Levende talen
Volume 476
Nummer jan
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Over het onderscheid tussen korte verhalen, short stories en Kurzgeschichten : een groepsdiscussie over transfer tussen docenten Nederlands en moderne vreemde talen
Pagina(s) 619-623
Tijdschrift Levende talen
Volume 1993
Nummer 485
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Lees- en schrijfstrategieën : leren door doen of leren door kijken?
Pagina(s) 42-53
Tijdschrift Vonk
Volume 25
Nummer 1
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Gelijke monniken?: over de taakbelasting van de leraar Nederlands
Pagina(s) 18-23
Tijdschrift Levende talen
Volume 496
Nummer jan
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Leren lezen en schrijven door kijken en luisteren: naar een nieuwe didactiek voor lees- en schrijfonderwijs Het schoolvak Nederlands: verslag van de achtste conferentie
Pagina(s) 71-80
Plaats van uitgave Leuven; Amersfoort
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Observation of writing and reading activities: effects on learning and transfer
Auteur(s)
Pagina(s) VI, 252, [28] p.
Plaats van uitgave Dordrecht: Dorfix
Uitgeverij S.l.: s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Rereading and generating and their relation to text quality Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 10-20
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Improving writing skills through Ganesh Effective teaching and learning of writing
Pagina(s) 110-123
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press