ZOEKRESULTATEN

362 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2024
Titelbeschrijving Uit het hart: Opstellen over moderne Vlaamse literatuur
Pagina(s) 397
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij AFdH Uitgevers

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2024
Titelbeschrijving De roman als vorm van onderzoek: "Kamer in Oostende" van Koen Peeters Uit het hart: Opstellen over moderne Vlaamse literatuur
Trefwoord(en)
Pagina(s) 301-316
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij AFdH Uitgevers

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Bourdieu is terug (van nooit echt weggeweest): voorstellen bij een vruchtbaar vakdebat
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 282-295
Tijdschrift Tijdschrift voor Nederlandse taal- en letterkunde
Volume 139
Nummer 2-3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Bourdieu is terug (van nooit echt weggeweest): voorstellen bij een vruchtbaar vakdebat
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 282-295
Tijdschrift Tijdschrift voor Nederlandse taal- en letterkunde
Volume 139
Nummer 2-3

PublicatietypeBoek
Jaar 2023
Titelbeschrijving Hoera!: een boek over Nederlands en Nederlandse letterkunde
Auteur(s)
Pagina(s) 231
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij AFdH

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Het einde van het literaire pact?
Auteur(s)
Pagina(s) 32-39
Tijdschrift Dietsche warande & Belfort
Volume 167
Nummer 3

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Nieuwe aanval op de taal: "Alaska" van Peter Verhelst Peter Verhelst: brokstukken van Menschendämmerung: 72ste Arkprijs van het Vrije Woord
Trefwoord(en)
Pagina(s) 28-31
Plaats van uitgave Beersel
Uitgeverij Huis van Herman Teirlinck

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2021
Titelbeschrijving "This is what we share": co-branding Dutch literature at the 2016 Frankfurt Book Fair Branding books across the ages: strategies and key concepts in literary branding
Pagina(s) 273-292
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2021
Titelbeschrijving "The most successful writer of the Netherlands": on the success myth of Dutch bestselling author Herman Koch Branding books across the ages: strategies and key concepts in literary branding
Pagina(s) 215-238
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2021
Titelbeschrijving From immorality to immortality: branding "Madame Bovary" in the Netherlands Branding books across the ages: strategies and key concepts in literary branding
Pagina(s) 109-130
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press