ZOEKRESULTATEN
12 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2004
Titelbeschrijving
We moeten het Nederlands koesteren : een vraaggesprek met minister Walter Sandriman (Minov)
Auteur(s)
Pagina(s)
3-5
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
9
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Hoe lezen muloleerlingen de krant?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
5-7
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
8
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Begraaf mij in dit gruis: gedichten
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73
Plaats van uitgave
Paramaribo
Uitgeverij
Okopipi
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Bijna de helft goed : spellingonderwijs op de Mulo
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
7-8
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
6
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Spellingonderwijs op de Mulo : enquête, observaties en spellingsregels
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
15-17
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
6
Nummer
2
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Junktaal
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
20-22
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
6
Nummer
2
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
'Het hele land sidderde van poëzie' : een gesprek met Geert Koefoed
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
16-18
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
6
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Het lezen op de Mulo onderzocht
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
4-10
Tijdschrift
Nederlands in Suriname
Volume
3
Nummer
2
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Belering zonder vermaak
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
vol. 5 (1995), afl. 15 (aug), p. 27.-27
Tijdschrift
Black flash
Volume
5
Nummer
15
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Kenmerken van schrijfopdrachten
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
101
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam