ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Tekstbegrip van wiskundetaken : een moeilijke opgave?
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
341-349
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Writing performance and knowledge about writing
Theories, models and methodology in writing research
Trefwoord(en)
Pagina(s)
87-107
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Argument form and cognitive components
Reconstruction and application
Proceedings of the Third ISSA conference on argumentation (University of Amsterdam, June 21-24, 1994) ; vol. III
Trefwoord(en)
Pagina(s)
327-336
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
International Centre for the Study of Argumentation, Sic Sat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
De sollicitatiebrief als functionele schrijfopdracht
Perspectieven in taalbeheersingsonderzoek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
216-226
Plaats van uitgave
Dordrecht
Uitgeverij
ICG Publications
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Argumentatie in de CVEN-voorstellen; consequenties voor het onderwijsaanbod
Het schoolvak Nederlands in het voortgezet/secundair onderwijs: verslag van de vijfde Conferentie, gehouden te Amsterdam/Diemen 27 september 1991
Trefwoord(en)
Pagina(s)
69-78
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
VALO-Moedertaal
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Onderwijs in argumenteren
Handboek lees- en schrijfdidactiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
233-249
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
A questionnaire approach to the specification of functional literacy activities
Illiteracy in the European Community
RISBO-reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
47-64
Plaats van uitgave
De Lier
Uitgeverij
Academisch Boeken Centrum
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Large scale writing assessment
The construct of language proficiency: applications of psychological models to language assessment
Trefwoord(en)
Pagina(s)
101-111
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
Benjamins
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Stelonderwijs
Handboek lees- en schrijfdidactiek
Auteur(s)
Pagina(s)
196-212
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1988
Titelbeschrijving
De effecten van informatie op normen voor schrijfprestaties
Taalbeheersing in ontwikkeling: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 16, 17 en 18 december 1987 aan de Universiteit van Amsterdam
Trefwoord(en)
Pagina(s)
135-142
Plaats van uitgave
Dordrecht
Uitgeverij
Foris