ZOEKRESULTATEN

11 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Tekstbegrip van wiskundetaken : een moeilijke opgave? Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 341-349
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Writing performance and knowledge about writing Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 87-107
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Argument form and cognitive components Reconstruction and application Proceedings of the Third ISSA conference on argumentation (University of Amsterdam, June 21-24, 1994) ; vol. III
Pagina(s) 327-336
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij International Centre for the Study of Argumentation, Sic Sat

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving De sollicitatiebrief als functionele schrijfopdracht Perspectieven in taalbeheersingsonderzoek
Pagina(s) 216-226
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Argumentatie in de CVEN-voorstellen; consequenties voor het onderwijsaanbod Het schoolvak Nederlands in het voortgezet/secundair onderwijs: verslag van de vijfde Conferentie, gehouden te Amsterdam/Diemen 27 september 1991
Pagina(s) 69-78
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij VALO-Moedertaal

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Onderwijs in argumenteren Handboek lees- en schrijfdidactiek
Pagina(s) 233-249
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving A questionnaire approach to the specification of functional literacy activities Illiteracy in the European Community RISBO-reeks
Pagina(s) 47-64
Plaats van uitgave De Lier
Uitgeverij Academisch Boeken Centrum

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Large scale writing assessment The construct of language proficiency: applications of psychological models to language assessment
Pagina(s) 101-111
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Benjamins

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Stelonderwijs Handboek lees- en schrijfdidactiek
Pagina(s) 196-212
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving De effecten van informatie op normen voor schrijfprestaties Taalbeheersing in ontwikkeling: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 16, 17 en 18 december 1987 aan de Universiteit van Amsterdam
Pagina(s) 135-142
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris