ZOEKRESULTATEN

94 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Taal in zicht: over receptieve, productieve en interactieve vaardigheden
Auteur(s)
Pagina(s) 116
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Skribis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2019
Titelbeschrijving Eighth graders' expository text comprehension: do motivational aspects add to cognitive skills?
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 172-205
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 8
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Lexicale rijkdom, frequentielagen en tekstmoeilijkheid
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 18-33
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 5
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2014
Titelbeschrijving Leuk om te lezen of makkelijk te begrijpen?: optimaal begrijpelijke teksten voor het voortgezet onderwijs Stichting Lezen reeks
Pagina(s) 95
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2014
Titelbeschrijving Establishing coherence in schoolbook texts: how connectives and layout affect students' text comprehension
Pagina(s) 1-29
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap
Volume 3
Nummer 1

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2013
Titelbeschrijving Omdat leerlingen moeite hebben met die teksten. Daarom!: tekstbegrip verbeteren in het voortgezet onderwijs De aarzelende lezer over de streep Stichting Lezen reeks
Pagina(s) 85-104
Nummer 22
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeBoek
Jaar 2010
Titelbeschrijving English in job advertisements in the Netherlands: reasons, use and effects LOT
Auteur(s)
Pagina(s) XX, 449
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij LOT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2009
Titelbeschrijving Goede studieteksten voor vmbo-leerlingen Oordelen op maat: een kwestie van vraag en aanbod: bijdragen een het gelijknamige symposium op 17 januari 2007
Pagina(s) 88-93
Plaats van uitgave Leidschendam
Uitgeverij Biblion Uitgeverij

PublicatietypeBoek
Jaar 2009
Titelbeschrijving Zwakke lezers, sterke teksten?: effecten van tekst- en lezerskenmerken op het tekstbegrip en de tekstwaardering van vmbo-leerlingen Stichting lezen reeks
Auteur(s)
Pagina(s) 243
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2006
Titelbeschrijving Tekststructuur en taalvaardigheid: waarom tekstlinguïstische inzichten in het Nederlands van belang zijn voor tekstbegrip en schrijfvaardigheid Handelingen van het Colloquium van de Sectie Nederlands van de Karelsuniversiteit te Praag op 24 en 25 maart 2006 Praagse perspectieven; Filozofická Fakulta Univerzity Karlovy; 4
Pagina(s) 109-121
Plaats van uitgave Praag
Uitgeverij Universitaire Pers