ZOEKRESULTATEN

25 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2008
Titelbeschrijving De redelijkheid en overtuigingskracht van normatief sterke en normatief zwakke argumenten
Pagina(s) 117-132
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 30
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2006
Titelbeschrijving Overtuigend & interactief schrijven
Pagina(s) 112
Plaats van uitgave Woerden
Uitgeverij Beerens Business Press

PublicatietypeBoek
Jaar 2005
Titelbeschrijving Overtuigend schrijven
Pagina(s) 168
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ThiemeMeulenhoff

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Ik ben niet fout geweest, ik heb fouten gemaakt : een retorische kritiek van de apologie van Willem Aantjes (1978)
Auteur(s)
Pagina(s) 14-33
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 25
Nummer 1
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Observational learning and the effects of model similarity
Pagina(s) 405-415
Tijdschrift The journal of educational psychology
Volume 94
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Computer support for collaborative and argumentative writing ISOR-rapport
Auteur(s)
Pagina(s) IV, 214
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Onderwijskunde, ICO-ISOR Onderwijsresearch, Universiteit Utrecht

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Effective learning activities in observation tasks: learning to write and read argumentative texts
Pagina(s) 33-48
Tijdschrift European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Volume 16
Nummer 1
ISBN-nummer 0256-2928

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Conceptual processes in argumentation : a developmental perspective Knowing what to write Studies in writing
Pagina(s) 31-50
Volume 4
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Learning to write by observation of writing and reading processes : effects on learning and transfer
Auteur(s)
Pagina(s) 109-142
Tijdschrift Learning and instruction
Volume 9
Nummer 2
ISBN-nummer 0959-4752