ZOEKRESULTATEN
25 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2008
Titelbeschrijving
De redelijkheid en overtuigingskracht van normatief sterke en normatief zwakke argumenten
Trefwoord(en)
Pagina(s)
117-132
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
30
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2006
Titelbeschrijving
Overtuigend & interactief schrijven
Pagina(s)
112
Plaats van uitgave
Woerden
Uitgeverij
Beerens Business Press
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Overtuigend schrijven
Trefwoord(en)
Pagina(s)
168
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ThiemeMeulenhoff
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Ik ben niet fout geweest, ik heb fouten gemaakt : een retorische kritiek van de apologie van Willem Aantjes (1978)
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
14-33
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
25
Nummer
1
ISBN-nummer
0166-4379
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Observational learning in argumentative writing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
- taalwetenschap: didactiek - algemeen theoretische studies
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - stel- en stijlonderwijs
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - leesonderwijs
- schrijfonderwijs
- leren door observeren
- schrijfproces
- basisvorming voortgezet onderwijs
- argumentatieve tekst
- leren door observeren
- argumentatieve tekst
- leren door observeren
Pagina(s)
120
Plaats van uitgave
S.l.: s.n.
Uitgeverij
PrintPartners Ipskamp
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Observational learning and the effects of model similarity
Trefwoord(en)
Pagina(s)
405-415
Tijdschrift
The journal of educational psychology
Volume
94
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Computer support for collaborative and argumentative writing
ISOR-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
IV, 214
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Onderwijskunde, ICO-ISOR Onderwijsresearch, Universiteit Utrecht
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Effective learning activities in observation tasks: learning to write and read argumentative texts
Trefwoord(en)
Pagina(s)
33-48
Tijdschrift
European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Volume
16
Nummer
1
ISBN-nummer
0256-2928
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Conceptual processes in argumentation : a developmental perspective
Knowing what to write
Studies in writing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
31-50
Volume
4
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Learning to write by observation of writing and reading processes : effects on learning and transfer
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
109-142
Tijdschrift
Learning and instruction
Volume
9
Nummer
2
ISBN-nummer
0959-4752