ZOEKRESULTATEN

5 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Het is goed dat u dit meldt: klantvriendelijk reageren op klachten
Pagina(s) 98-99
Tijdschrift Onze taal
Volume 71
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Het spijt ons! : de psychologische kant van klachtafhandeling
Auteur(s)
Pagina(s) vol. 8 (1999), afl. 1-2 (jan-feb), p. 1.-1
Tijdschrift Van Dale taalbrief
Volume 8
Nummer 1-2
ISBN-nummer 0927-3352

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Hartelijk dank voor uw reactie
Pagina(s) 1-2
Tijdschrift Van Dale taalbrief
Volume 6
Nummer 4
ISBN-nummer 0927-3352

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Reageren op klachten : handleiding voor een klantvriendelijke klachtenbehandeling
Pagina(s) 141
Plaats van uitgave Houten
Uitgeverij Bohn Stafleu Van Loghum

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1991
Titelbeschrijving Individualisering van de zakelijke communicatie: de problematische omscholing van de handelscorrespondent tot p.r.-functionaris Thema's in de taalbeheersing: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 19, 20 en 21 december 1990 aan de Rijksuniversiteit Groningen
Pagina(s) 334-340
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications