ZOEKRESULTATEN
43 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2023
Titelbeschrijving
Blijf erin geloven dat het een bijzonder kind wordt
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26-27
Tijdschrift
Verzin
Volume
18
Nummer
2
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2022
Titelbeschrijving
Lezen en schrijven is een cirkel: het effect van gecombineerd lees- en schrijfonderwijs
Omdat lezen loont: op naar effectief leesonderwijs in Nederland
Pagina(s)
218-227
Plaats van uitgave
Huizen
Uitgeverij
Pica
PublicatietypeBoek
Jaar
2019
Titelbeschrijving
Liefde voor letters en lezen: handboek stimulering geletterdheid 0 tot 7 jaar
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
371
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SWP
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2016
Titelbeschrijving
"Trekt Heuvelman voor ons gezicht?": the library of writing-master Johannes Heuvelman
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
307-328
Tijdschrift
Quaerendo
Volume
46
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2016
Titelbeschrijving
A writing master's sheet from the Low Countries: an investigation of the writing master's sheet (Harderwijk, Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe, MS OAH 2012)
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
300-306
Tijdschrift
Quaerendo
Volume
46
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2015
Titelbeschrijving
Fictionele schrijfwijzers voor de jeugd: de verbeelding van de scheppende schrijfhand in zeventiende-eeuwse jeugdliteratuur
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
307-326
Tijdschrift
De zeventiende eeuw
Volume
31
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2012
Titelbeschrijving
Toegankelijk schrijven is (geen) kinderspel: de kunst van klare taal
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
135
Plaats van uitgave
Brussel
Uitgeverij
Politeia/ASP
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Wie niet lezen wil moet schrijven: de invloed van creatief schrijfonderwijs op literair lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
157-159
Tijdschrift
De leeswelp
Volume
17
Nummer
4
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Wie niet lezen wil moet schrijven: een onderzoek naar de invloed van productieve literatuureducatie op receptieve vaardigheden en attitudes
Waarom zou je (nú) lezen?
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
77-90
Nummer
20
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeBoek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Zo leer je kinderen schrijven
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
185
Plaats van uitgave
Groningen; Houten
Uitgeverij
Noordhoff