ZOEKRESULTATEN

25 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Teaching content through Dutch as a second language: how "language oriented content teaching" unfolded in mainstream secondary education
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 246-263
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2014
Titelbeschrijving Taalbewust beroepsonderwijs: vijf vuistregels voor effectieve didactiek
Pagina(s) 287
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving De taalontwikkelende vakleerkracht: een discussie over focus van professionalisering en onderzoek
Pagina(s) 39-48
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 2
Nummer 76

PublicatietypeBoek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Handboek taalgericht vakonderwijs
Pagina(s) 227
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Taalgericht vakonderwijs: een veelbelovende uitwerking van taalbeleid voor alle vakken
Pagina(s) 4-17
Tijdschrift Vonk
Volume 31
Nummer 2
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Leerlingcategoriseringen en klasse-interactie
Pagina(s) 178-198
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 23
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Taalgericht vakonderwijs: een nieuwe impuls voor taalbeleid
Pagina(s) 34-43
Tijdschrift Levende talen tijdschrift
Volume 1
Nummer 1
ISBN-nummer 1566-2713

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving De bruikbaarheid van de 'content-based approach' in de Nederlandse context
Auteur(s)
Pagina(s) 201-209
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 1
Nummer 58
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving The EUNIT-project : a European Network for Intercultural Teacher training Intercultural education and education of migrant children
Pagina(s) 291-298
Plaats van uitgave Alkmaar [etc.]
Uitgeverij Stichting Europees Platform voor het Nederlandse Onderwijs

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vaklessen als taalles : content-based second language learning De les gelezen
Pagina(s) 155-158
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Nederlands Centrum Buitenlanders