ZOEKRESULTATEN

18 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Taalkunde en het schoolvak Nederlands 65
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij VLLT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Didactische modellen taalkunde voor de tweede fase Taalkunde en het schoolvak Nederlands
Pagina(s) 43-46
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij VLLT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Van grammatica naar taalkunde: van een doodlopende naar een doorlopende leerlijn Taalkunde en het schoolvak Nederlands
Pagina(s) 12-19
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij VLLT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Taal moet je niet alleen gebruiken!: taalkunde bij Fontys lerarenopleiding Sittard Taalkunde en het schoolvak Nederlands
Pagina(s) 29-31
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij VLLT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Leerlingen stellen vragen aan taal: taalkundeonderwijs op het Greijdanus Taalkunde en het schoolvak Nederlands
Pagina(s) "38-41"
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij VLLT

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Language awareness in the Dutch mother-tongue Language awareness: a history and implementations Studies in language & literature
Pagina(s) 57-88
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Op taalkunde afgestemd: algemene vaardigheden en vakspecifieke leerstof in het studiehuis: het geval Nederlands
Pagina(s) 122-131
Tijdschrift Levende talen
Volume 537
Nummer feb
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Kennis over taal en taalverschijnselen : omgaan met taalkundige onderwerpen in de klas
Pagina(s) 127
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Leesvaardigheid Nederlands : omgaan met zakelijke teksten
Pagina(s) 166
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Kwaliteitseisen en het onderwijs in leesvaardigheid Nederlands : leerplannen of eindtermen?
Auteur(s)
Pagina(s) 23-42
Tijdschrift Vonk
Volume 24
Nummer 1
ISBN-nummer 0770-2086