ZOEKRESULTATEN
68 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2023
Titelbeschrijving
La mamma versus globalisering: zijn tieners te verleiden met Italiaans of Engels in reclame?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
32-34
Tijdschrift
Neerlandia
Volume
126
Nummer
1
PublicatietypeBoek
Jaar
2023
Titelbeschrijving
Taalmindset: framework voor een leercultuur in de talenklas
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
176
Plaats van uitgave
Leuven
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2022
Titelbeschrijving
Mind your language attitude: the effects of foreign language attitude on Flemish secondary education EFL learners' foreign language enjoyment and anxiety
Drie taalkundige opstellen
Studia Germanica Gandensia. Libri
Pagina(s)
35-58
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Skribis
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2022
Titelbeschrijving
(Non-)Ellipses in Dutch, English, and German: the case of because X
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
333-367
Tijdschrift
Nederlandse taalkunde
Volume
27
Nummer
3
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2021
Titelbeschrijving
Nederlands en Engels in een veeltalig Suriname
Wat gebeurt er in het Nederlands?!: over taal, frequentie en variatie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"303-306"
Plaats van uitgave
Gorredijk
Uitgeverij
Sterck & De Vreese
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2020
Titelbeschrijving
Language policy and the law: how Dutch universities legally justify English-medium instruction
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
38-59
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics
Volume
9
Nummer
1
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2020
Titelbeschrijving
An English academic reading course for Dutch pre-university students
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
207-214
Tijdschrift
Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume
9
Nummer
1
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2020
Titelbeschrijving
Does study language (Dutch versus English) influence study succes of Dutch and German students in the Netherlands?
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
60-78
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics
Volume
9
Nummer
1
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2017
Titelbeschrijving
Incidental English grammar acquisition by Belgian pupils in the first Grade of secondary school
Taalkunde gesprokkeld
Studia Germanica Gandensia
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
7-50
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Skribis
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2017
Titelbeschrijving
Does it "feel" non-native?: native-speaker perceptions of information-structural transfer in L1 Dutch advanced EFL writing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
197-212
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics
Volume
6
Nummer
2