ZOEKRESULTATEN

68 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving La mamma versus globalisering: zijn tieners te verleiden met Italiaans of Engels in reclame?
Trefwoord(en)
Pagina(s) 32-34
Tijdschrift Neerlandia
Volume 126
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2023
Titelbeschrijving Taalmindset: framework voor een leercultuur in de talenklas
Pagina(s) 176
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Mind your language attitude: the effects of foreign language attitude on Flemish secondary education EFL learners' foreign language enjoyment and anxiety Drie taalkundige opstellen Studia Germanica Gandensia. Libri
Pagina(s) 35-58
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Skribis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving (Non-)Ellipses in Dutch, English, and German: the case of because X
Pagina(s) 333-367
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 27
Nummer 3

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2021
Titelbeschrijving Nederlands en Engels in een veeltalig Suriname Wat gebeurt er in het Nederlands?!: over taal, frequentie en variatie
Pagina(s) "303-306"
Plaats van uitgave Gorredijk
Uitgeverij Sterck & De Vreese

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving Language policy and the law: how Dutch universities legally justify English-medium instruction
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 38-59
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 9
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving An English academic reading course for Dutch pre-university students
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 207-214
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 9
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving Does study language (Dutch versus English) influence study succes of Dutch and German students in the Netherlands?
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 60-78
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 9
Nummer 1

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2017
Titelbeschrijving Incidental English grammar acquisition by Belgian pupils in the first Grade of secondary school Taalkunde gesprokkeld Studia Germanica Gandensia
Pagina(s) 7-50
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Skribis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving Does it "feel" non-native?: native-speaker perceptions of information-structural transfer in L1 Dutch advanced EFL writing
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 197-212
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 6
Nummer 2