ZOEKRESULTATEN

47 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving La mamma versus globalisering: zijn tieners te verleiden met Italiaans of Engels in reclame?
Trefwoord(en)
Pagina(s) 32-34
Tijdschrift Neerlandia
Volume 126
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving De voors en tegens van shampooaanduidingen: is deze Andrélon voor of tegen futloos haar?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 62-63
Tijdschrift Onze taal
Volume 92
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Kalmte en Catz' kan je redden!: de taal van de reclame
Trefwoord(en)
Pagina(s) 32-33
Tijdschrift Neerlandia
Volume 126
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2019
Titelbeschrijving Goeiemoggel!: reclameslogans die het schoppen tot gewone taal
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 24-25
Tijdschrift Onze taal
Volume 88
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving Experts by experience: lay users as authorities in slimming remedy advertisements, 1918-1939
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 126-148
Tijdschrift Bijdragen en mededelingen betreffende de geschiedenis der Nederlanden/Low Countries historical review
Volume 132
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2017
Titelbeschrijving Ik verf tot ik sterf en 343 andere "slechte" slogans
Trefwoord(en)
Pagina(s) 112
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2016
Titelbeschrijving Het effect van moeilijke en makkelijke Engelse slogans in Nederlandse advertenties De macht van de taal: taalbeheersingsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) 59-76
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2010
Titelbeschrijving De rol van humor in prijswinnende televisiereclames
Auteur(s)
Pagina(s) 26-29
Tijdschrift Metaal
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2009
Titelbeschrijving Overtuigende teksten: onderzoek en ontwerp
Pagina(s) 261
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2008
Titelbeschrijving De effectiviteit van vreemde talen in productreclame: moet het product passen bij de taal?
Pagina(s) 147-156
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 30
Nummer 2