ZOEKRESULTATEN
16 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1987
Titelbeschrijving
Analyse van methoden voor begrijpend en studerend lezen
Bouwstenen voor de ontwikkeling van een schoolwerkplan taal/lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
252
Plaats van uitgave
Den Bosch
Uitgeverij
Katholiek Pedagogisch Centrum
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Studievaardigheden in de basisschool
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
79-84
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Reading to learn
Acquisition of reading in Dutch
Studies on language acquisition
Auteur(s)
Pagina(s)
137-145
Nummer
9
Plaats van uitgave
Dordrecht [etc.]
Uitgeverij
Foris
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Strategisch lezen in het hoger onderwijs
Van anders naar beter: doelgericht inspelen op veranderingen in secundair en tertiair onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
99-103
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
W.C.C.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Onderwijs in begrijpend en studerend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
219-233
Tijdschrift
Pedagogisch tijdschrift
Volume
16
Nummer
4
ISBN-nummer
0169-2127
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Onderwijs in studerend leren
Handboek lees- en schrijfdidactiek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
215-232
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeBoek
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Studiebegeleiding/studievaardigheden van de Opleiding Leraren Basisonderwijs van de Hogeschool Alkmaar
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
53
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Begrijpend en studerend lezen
Onderwijspsychologie: beïnvloeding, verloop en resultaten van leerprocessen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
279-305
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Lemma
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Theorie en praktijk van het begrijpend lezen
Onderwijskunde in de klas
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
31-51
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Integratie van studievaardigheden in het schoolvak Nederlands
Verslag van de zevende Conferentie Het schoolvak Nederlands in het secundair/voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
238-242
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Conferentie HSN