ZOEKRESULTATEN
15 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Kinderen leren lezen: voorbereidend en aanvankelijk lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
126
Plaats van uitgave
Baarn
Uitgeverij
HBUitgevers
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Van klanken horen naar letters lezen : fonemenonderwijs cruciaal in kleutergroepen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
38-40
Tijdschrift
Didaktief & school
Volume
29
Nummer
5
ISBN-nummer
1386-7245
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Voorbereidend lezen en rekenen in kleutergroepen : werkwijzen en resultaten
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
145-160
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
22
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Using visual support in preschool phonemic segmentation training
Trefwoord(en)
Pagina(s)
265-283
Tijdschrift
Reading & writing
Volume
9
Nummer
4
ISBN-nummer
0922-4777
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
29
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Voorbereidend lezen, rekenen en schrijven : toetsresultaten en leerling- en leerkrachtkenmerken in de kleutergroepen van het basisonderwijs
svo-project 94811
Auteur(s)
Trefwoord(en)
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - leesonderwijs
- taalwetenschap: didactiek van de Nederlandse taal(kunde) - stel- en stijlonderwijs
- voorbereidend lezen
- leerlingkenmerken
- leerkrachtkenmerken
- effectonderzoek
- voorbereidend schrijven
- leerlingkenmerken
- leerkrachtkenmerken
- effectonderzoek
Pagina(s)
154
Plaats van uitgave
[Nijmegen] ; Ubbergen
Uitgeverij
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen ; Tandem Felix
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Leren lezen met jonge kinderen : ervaringsgericht en ontwikkelingsgericht leesonderwijs
Visies op onderwijs aan jonge kinderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
72-87
Plaats van uitgave
Assen [etc.]
Uitgeverij
Van Gorcum
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Hoe lezen vanzelfsprekend wordt : tips voor het voorbereidend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
10-12
Tijdschrift
Leesgoed
Volume
18
Nummer
1
ISBN-nummer
nan